Trond Stordal Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Får ikke lenger til å bytte bakgrunn på bilder på Digit. Før så klikka jeg på "endre bildet", så f.eks sort bakgrunn, så "lagre endringer", men nå dukker ikke linken til "lagre endringer" opp. Er det en ny måte å gjøre dette på? Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Får ikke lenger til å bytte bakgrunn på bilder på Digit. Før så klikka jeg på "endre bildet", så f.eks sort bakgrunn, så "lagre endringer", men nå dukker ikke linken til "lagre endringer" opp. Er det en ny måte å gjøre dette på? Det samme problemet har jeg også - håper på en løsning. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Får ikke lenger til å bytte bakgrunn på bilder på Digit. Før så klikka jeg på "endre bildet", så f.eks sort bakgrunn, så "lagre endringer", men nå dukker ikke linken til "lagre endringer" opp. Er det en ny måte å gjøre dette på? Får ikke lenger til å bytte bakgrunn på bilder på Digit. Før så klikka jeg på "endre bildet", så f.eks sort bakgrunn, så "lagre endringer", men nå dukker ikke linken til "lagre endringer" opp. Er det en ny måte å gjøre dette på? Det samme problemet har jeg også - håper på en løsning. Jeg var inne og testet det akkurat nå - og her hos meg så er det i orden. :tease: RAK-foto Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 27. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2011 Får ikke lenger til å bytte bakgrunn på bilder på Digit. Før så klikka jeg på "endre bildet", så f.eks sort bakgrunn, så "lagre endringer", men nå dukker ikke linken til "lagre endringer" opp. Er det en ny måte å gjøre dette på? Får ikke lenger til å bytte bakgrunn på bilder på Digit. Før så klikka jeg på "endre bildet", så f.eks sort bakgrunn, så "lagre endringer", men nå dukker ikke linken til "lagre endringer" opp. Er det en ny måte å gjøre dette på? Det samme problemet har jeg også - håper på en løsning. Jeg var inne og testet det akkurat nå - og her hos meg så er det i orden. :tease: RAK-foto Får ikke lenger til å bytte bakgrunn på bilder på Digit. Før så klikka jeg på "endre bildet", så f.eks sort bakgrunn, så "lagre endringer", men nå dukker ikke linken til "lagre endringer" opp. Er det en ny måte å gjøre dette på? Det samme problemet har jeg også - håper på en løsning. Hei Torild, jeg lasta ned Windows Explorer 9 og da kom "lagre endringer" tilbake.. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Hei folkens og godt nyttår! Jeg tror dette er et problem knyttet til Internet Explorer versjon 8. Vi skal få ordnet dette, men har dere tilgang på en annen nettleser i mellomtiden så kan dere bruke den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg