V. Haugen Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Her er noen utvalgte mobilspill du kan avlede barna med på julaften. La barna spille julen inn Lenke til kommentar
Kholdster Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Eller, alternativt, drit i husvasken, og tilbring mere tid med unga nå som man endelig har fri fra jobben!!!!!! Jeez.... 1 Lenke til kommentar
norgi Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 (endret) det dreie seg vel om å gir barnan noe å gjøre mens en forberede juleaften. Huske jeg var veldig hypper-aktivt de dagene før jul da jeg var liten. Til slutt fikk jeg låne gameboy til storesøstera for at jeg skal holde kjeft^^ Endret 26. desember 2011 av NoiSe_NOR Lenke til kommentar
Kholdster Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 det dreie seg vel om å gir barnan noe å gjøre mens en forberede juleaften. Huske jeg var veldig hypper-aktivt de dagene før jul da jeg var liten. Til slutt fikk jeg låne gameboy til storesøstera for at jeg skal holde kjeft^^ Tja, jo, men man er gjerne flere samlet i julen, så det å få noen til å "underholde" barna er ikke akkurat noe stort problem. Jeg for min del valgte min egen løsning Så jeg har kost meg med både julemat og julekos med mine barn, og det gikk helt fint, selvom det ikke var helt nyvasket. Jul ble det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg