fomox Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Hei, Er på utkikk etter en NES, og da har jeg selvfølgelig ent opp på ebay hvor jeg finner til 30-50 usd (noe som er bedre enn 1000 nok). Da er spørsmålet mitt, vil disse funke på Norske TVer? Jeg har i utgangspunktet tenkt å bruke LCD/Plasma/LED TV. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 null stress, eneste du må skaffe er en norsk størmforsyning, hvis jeg ikke husker feil er det 9 eller 12 V det jeg er sikker på, er at den er litt sær, det er nemmelig AC Lenke til kommentar
fomox Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 Strømforsyning er ikke noe problem. Hvordan er det med PAL og NTSC, er dette et problem som er helt borte nå på flatskjerm tver? Lenke til kommentar
Nuduaa Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Så lenge tv'n din støtter NTSC så burde det greit (de fleste tv-er gjør det). Pass på at du får med en ny 72-pin connecter også, de har en tendens til å bli dårlige over tid. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 det er som sagt ikke noe problem, det er mange år siden støtte for begge formater ble standard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå