B1GP7 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Det er jo ikke uten grunn at de slapp B2K til PS3 først, det er IKKE pga DICE, det er pga EA sin avtale med Sony. Er ikke akkurat hemmelig informasjon. Lenke til kommentar
Thor_F Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 "(...) jeg tar meg selv flere ganger i å ville tilbake til de vanlige Battlefield 3-kartene." Stikk motsatt for meg. Har ikke ønsket å spille vanilla-kartene overhodet siden de nye kartene kom. Lenke til kommentar
Shagma Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Det mest negative med spillet er etter min mening den fraværende Commanderen. Blir ikke det samme uten. Vi ble jo også lovet at det skulle være mulig å kalle inn artilleri og UAV, hvor ble det av? PC skulle være "lead platform", men spillet er tydeligvis laget med hensyn til konsollene. BAH! 3 Lenke til kommentar
grusisalaten Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Faen til lei jeg er russere nå, få tilbake MEC og Kina! Russland på Wake og Karkand bli helt feil.. -.-Det har faktisk noe å si hvem du dreper når du spiller et multiplayer skytespill? Altså, det har noe å si hvilken aksent disse folkene har?Yup, det mener jeg. Russere med gebrokken engelsk er ganske så lame også. Skulle vert som på BF2; Kina, MEC, og USMC. Du burde kanskje ikke spille dataspill. Lenke til kommentar
Fotemot Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Du burde kanskje ikke spille dataspill. Hvorfor ikke? Utdyp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå