kaffi Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Hei, jeg lurer litt på ett nettbrett der jeg kan ha en remote desktop applikasjon som kjører fint og glatt, trenger ikke å være over internett da denne skal brukes mot mediasenteret i stuen, jeg har lyst å bli kvitt det hersens tastaturet og musen , samt det skal brukes til surfing og annet på nettet, Er det noen der ute som har peiling ? Jeg er ikke noe Ipad fanboy har litt lyst å teste W8 men det virker som at det ikke kommer før om ett halvt år så da er det vel enten android eller W7, de fleste W7 kan vel oppdateres til W8 når det kommer ? På forrhånd takk og god jul folkens Lenke til kommentar
Athey Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Splashtop HD virker hvertfall veldig bra! Tror denne også finnes til iPad. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 unified remote fungerer veldig bra, kommer med oppsett til ulike programmer. Teamviewer (gratis) muligens den beste remote desktop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå