ExcuZ Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 har et par spørsmål om peltiere 1. ca hvor kalde blir de? 2. hvor mye kjøling må til på den varme siden? holder det med en vifte og ribbe fra en boxed p4 1,4ghz?(egentlig ikke rare greiene), eller må det vann til? 3. hvilken størrelse må jeg ha til en amd xp 2500 barton 4. jeg har hørt at det bør isoleres pga kondensering, stemmer det? neonprene har jeg hørt at funker veldig bra til slikt, er det noen som vet hvor en får tak i slikt og hvordan det monteres? 5. hva skjer om jeg ikke kjøler peltierens varme side nok? er takknemlig for alle svar Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 1. kan komme ned i -30c, litt kaldere oxo, men det er uten cpu.. 5. Da svir du Pelten og cpu'en.. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 4. Det er bare å kjøpe neopren isolerings pakningen, det kan legge seg rim/is på flere kritiske plasser, har sett flere anbefale å bruke plastidip på hovedkort. Tror det er en slags gummi spray. Lenke til kommentar
ExcuZ Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 burde sikkert klart å finne den selv, og lese den før jeg spurt, men takk like vell. et annet spørsmål, er det noen peltier element fra elfa som vil kjøle litt (under romtempratur), uten at det trenger mer en en boxed vifte ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå