Øystein Brembo Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Colourful girls Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 En herlig trio. Det eneste som trekker ned for min del er damen til venstre i bildet som er halveis med. og er det en finger som dukker opp på siden der? Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 En herlig trio. Det eneste som trekker ned for min del er damen til venstre i bildet som er halveis med. og er det en finger som dukker opp på siden der? Takk for tilbakemelding. Det var enten å kutte albu eller å kutte person og finger, ja, så blei det person og finger slik jeg så det Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Takk for tilbakemelding. Det var enten å kutte albu eller å kutte person og finger, ja, så blei det person og finger slik jeg så det Å kutte albuen er jo ingen løsning her. Men det bør være mulig å klone vekk fingeren og blurre ut personen. Men det er kanksje en type redigering du ikke liker å gjøre? Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Veldig flott gjennomført dette bilde Øystein, flotte og annerledes jenter, godt ikke alle er like. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg