Dr. Brodsky Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Etter damen lånte bilen min ble det behov for litt lakkering over hjulbuen. Dette gikk egentlig ganske greit, til tross for at jeg ikke har noe særlig erfaring. Problemet kom derimot da bilen ble våt. Det nylakkerte feltet skifter farge og blir nesten hvitt i våt tilstand. Ser ut som om det er klarlakken som ikke leger er klar, eller at vannet fester seg i veldig små dråper som igjen ser hvitt/grått ut. Altså er jeg mer eller mindre fornøyd med resultatet så lenge bilen er tørr, når den blir våt er det lett å se hvor jeg lakkerte. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? Har både gnikket og gnukket, så overflaten er helt blank. Endret 23. desember 2011 av Må jeg? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Jeg måtte bruke skikkelig maskin til polering etter å ha lakka litt på den gamle bilen min. Holdt ikke med håndpolering. Kanskje et par bilder kan hjelpe folk med å finne et svar på problemet ditt? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 29. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2011 Bilder kan alltids fikses, men ikke før i morgen. Etter å ha sett litt bedre på det så ser det rett og slett ut som om det ligger et "filter" over lakken, som om klarlakken ikke var helt klar. Er synlig hele tiden, men blir veldig forsterket i våt tilstand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå