Bigelk Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Hei. Jeg har en loop som av en eller annen grunn teller helt feil. Jeg har testet koden i en annen arbeidsbok og der fungerer den helt fint, men i den arbeidsboken jeg skal bruke den i teller den til 47. å for hver gang jeg kjører koden etterhverandre så + den på 3. I Arbeidsboken jeg skal bruke koden, bruker jeg også masse andre koder. Kan det være grunnen? Sheets("plukk").Select Range("a4").Select Dim i As Integer Dim introwcount As Integer introwcount = Sheets("plukk").Range("b4").CurrentRegion.Rows.Count - 0 For i = 1 To introwcount ActiveCell.FormulaR1C1 = "1" ActiveCell.Offset(1, 0).Select Next i Noen som har noen forslag til hva feilen kan være? Hilsen Torbjørn Endret 23. desember 2011 av Bigelk Lenke til kommentar
Bigelk Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Hei. Har fortsatt ikke funnet feilen, men har funnet en annen måte og løse det på. Innenfor området hvor loopen skal telle er det 41 rader. så jeg brukte tellblanke formelen for og telle antall tomme celler i kolonne b. så bruker jeg det tallet som referanse til en loop i steden for og telle antall fulle celler i kolonne B. Sheets("plukk").Select Range("A4").Select Dim y As Integer y = 41 - cells(4, 25) Dim L As Integer For L = 1 To y ActiveCell.FormulaR1C1 = "=VLOOKUP(RC[1],'ver'!R1C:R96C[1],2,)" ActiveCell.Offset(1, 0).Select Next L Vil ikke sette den som løst, siden selve problemet ikke er løst. Hilsen Torbjørn Endret 23. desember 2011 av Bigelk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå