AnonymDiskusjon Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Heisann! Jeg er en aktiv bruker, men nå må jeg ty til anonymitet. En underlig situasjon har oppstått med en som jobber samme sted som meg. Kortversjon: 9 år eldre søt jente er seksuelt tiltrukket av meg, skifter jobb, flytter vekk, vil være gode venner. Langversjon: Jeg har jobbet der i over et år, hun begynte der i sommer. Rimelig snart hjalp jeg henne med noe teknisk utstyr på plassen hennes, og pratet litt samtidig. Hun fiklet med håret, så meg dypt inn i øynene, etc. Vi pratet så om utelivet i Oslo, og da nevnte jeg i forbiparten at jeg bare var 20 år. Da måpte hun og trodde meg først ikke. Jeg overbeviste henne om min alder, så spurte jeg hvor gammel hun var. 28. Hvorpå jeg sa "oi, det var mer enn jeg trodde."med en noe skuffet tone. (Ja, det var kanskje ikke den lureste reaksjonen). Så skiftet vi tema. Her stopper hukommelsen min fra den gangen. Så skjedde det ikke noe mer før i oktober. Hun trengte litt mer hjelp med noe banalt med PC-en. Jeg ble med bort, og satte i gang. Ærlig talt husker jeg ikke hva vi pratet om da, men jeg husker hun sa "Jeg latet bare som at jeg ikke klarte dette selv for å få deg hit" litt spøkende. Jeg hadde mye å gjøre den dagen, så jeg måtte gå derfra rett etter at problemet var løst. Så hopper vi til Desember. Det er her det blir spennende. Plutselig fikk jeg en IM i OCS'en (Chat-klient for bedrifter), og samtalen var omtrent sånn(forkortet): Henne: Dumt du bare er 20 år. Jeg: Mja, hvordan det? Henne: hehe. neida. nei det var ikke noe. Henne(en halvtime senere): bare mente at du er jo kjekk Jeg: Tenkte meg det Henne: Hehe Jeg: Vi kan vel finne på noe en dag, til tross for aldersforskjell? Henne: Gjerne det, nr mitt er ******** I dagene etter chattet vi gjennom OCS'en(er sjelden anledning til å faktisk møtes alene) om alt og ingenting. F.eks ville hun ikke at jeg skulle fortsette med kampsport fordi jeg ble slått der. (Well duh). Hun ville ikke at noen skulle slå meg. Hun nevnte også at hun skulle flytte til et sted 3-4 timer unna med bil, og hun la til "Bra vi har helger da " På onsdag hadde vi to og et par andre lunsj sammen. Alle pratet med alle, men jeg la merke til at hun smilte ekstra bredt når vi hadde øyenkontakt, og rødmet litt. Etter lunsj skrev hun "Du er bare så kjekk ass, blir helt satt ut!". Så chattet vi om aldersforskjellen. Hun spurte rett ut om jeg syntes hun var for gammel for meg. Hvor jeg så svarte ærlig at alder ikke betyr så mye, men med alderen følger faser i livet som er viktig for meg. (Jeg kjenner 30-åringer som oppfører seg som 18, og verpesjuke 16-åringer f.eks). En 28-åring som vil det samme som meg er jeg helt åpen for. Hun ser ikke eldre ut enn 24 i mine øyne. Det var mot slutten av arbeidsdagen, så hun logget av uten å svare. Men så kom en sms noen timer senere. "Hei jeg synes at du er for ung for meg klem" Jeg svarte at jeg nesten regnet med det. Så sendte hun "jeg syns du er veldig tiltrekkende vi kan jo være gode venner" Jeg svarte: Det kan vi Hun skrev så: "Fint da kan vi godt møtes en dag" Jeg ble helt satt ut i dag, du er jo bare utrolig kjekk!" Jeg svarte: Hyggelig å høre Så avtalte vi løst å finne på noe neste uke. Så. Here we are. Hva tror dere hun vil? Noe kjæresteforhold kan jeg ikke ser for meg hun er ute etter. Greit nok, er ikke fan av avstandsforhold. Selv setter jeg en tier på fuckbuddy. Dette er noe jeg kunne like. Kan det hende at hun faktisk bare vil være venner? Virker det sannsynlig at en jente kjører 3-4 timer for å henge med en gutt hun syns er utrolig kjekk/tiltrekkende, for å bare være venner?Postet av anonym: cbe4d6142fcb0f7ef7dd4285f5e557c3Postet av anonym: cbe4d6142fcb0f7ef7dd4285f5e557c3 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Virker det sannsynlig at en jente kjører 3-4timer for å henge med en gutt hun syns er utrolig kjekk/tiltrekkende, for å bare være venner? Siden hun er singel og 28 år er svaret nei, det virker ikke sansynlig Men hun kommer sikkert ikke til å by seg frem helt av seg selv av den grunn. Tydelig at hun er litt usikker. Ta henne med ut på noe gøy (ikke kall det en date), finn en pils og tilby overnatting så ordner det seg sikkert. Lenke til kommentar
Populært innlegg Nalenu Skrevet 23. desember 2011 Populært innlegg Del Skrevet 23. desember 2011 Kjør på, allt mellom 16 å 30 går. 10 Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Du har svart deg selv; pulekompis. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Kjør på, allt mellom 16 å 30 går. Dette er definisjonen på å treffe spikeren på hodet 1 Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Pulekompsi ja. Du sa selv hun så 24 år i ''dine øyner'' herregud alrderfoskjell er da ikke noe problem. Dere har heller ikke så mange år mellom dere. Så lenge dere har noe til felles og god kjemi så funker det meste. Kos deg du.. Litke historien forrestn. ble kåt av å lese dn :-D Endret 28. desember 2011 av Mørkeblå 1 Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 (endret) Litke historien forrestn. ble kåt av å lese dn :-D Kåt? det her var heller veldig turnoff, og verre ble det når en her skrev : Kjør på, allt mellom 16 å 30 går. Stakkars mennesker, dere har for lite og tenke på, hehe. Endret 28. desember 2011 av Yoshii Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Hvis du vil ha henne som pulevenn så må du hinte til det tidlig. Si at du ikke leter etter et forpliktende forhold. Hvis du knuller hun mens hun er i den tro at dere skal bli kjærester blir det gjerne lett bråk. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2012 Jeg, som 20årig gutt, feide over en 28år gammel jente denne høsten. Så det er ihvertfall håp, hehe! Hvordan det hendte var fylla, noe som kanskje er en god ide for deg også? Hun tok opp aldersforskjellen endel ganger i løpet av kvelden, som jeg egentlig bare ignorerte og dro samtalen videre til et annet tema. Promillen steg i takt med selvtilliten min. Mot slutten av kvelden da hun nevnte aldersforskjellen igjen, så tok jeg hardt tak i håret hennes og begynte å kline med henne. Med en guttaktig skjarm og lik null skjeggvekst fant jeg ut at jeg måtte vise litt mer macho side, og dette "movet" har jeg hørt og erfart med andre jenter er ganske sexy. For meg var det en engangsting, hun hintet veldig til at hun ville ha mer de neste ukene. Forhold var utelukket for begge parter, hele veien. Lykke til! Postet av anonym: 6fed3097f5227edfba494684b6607ae4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Ok, på tide med en oppdatering. Skylder dere såpass, og jeg trenger dessuten hjelp. Mye har skjedd. Har kanskje gått i fella.Vi har hatt mye SMS-kontakt i tiden frem til fredag 13. Veldig mye forskjellig men mest om oss to. Gidder ikke å skrive ned SMS-samtalene for dere, men hun uttrykte hele tiden hvor mye hun likte meg, hvor deilig, sexy og fantastisk jeg er.Vi møttes på fredag, i leiligheten hun hadde 15 minutters biltur unna meg(hun har den ut denne måneden). Litt middag og sofakos, som så utviklet seg til sengekos og alt som hører til. Morgenen etterpå kjørte hun meg hjem før hun møtte en veninne i byen. Mot kvelden hentet hun meg igjen, og vi kjørte til henne. Historien gjentok seg, men mye mer intenst. Godt mulig hun vekket naboene 4 ganger pga håndarbeidet mitt Søndag morgen dusjet vi sammen og koste oss. Så kjørte hun meg hjem igjen. Jeg kjente aldri noen ordentlig magi eller forelskelse slik jeg husker det. Jeg bare nøt det fysiske, kvinnelig nærhet og det faktum at hun forgudet meg og gjorde alt jeg ba om. Dette er noe jeg aldri har opplevd før. Og i dag freaker jeg ut Broren min og diverse venner mener jeg er på god vei inn i en felle. Denne kvinnen er 29(og gruer seg til 30), flytter vekk for 2-3 år, vil være sammen med meg nå. Så det måtte bli avstandsforhold(3-4 timer biltur), hvis i det hele tatt. Hvertfall til å begynne med.Jeg har blitt fortalt at dette scenarioet er prakteksemplet på hvordan kvinner lurer til seg unge og barnebidrag. 30-årskrise, finner seg en viril ung mann, får unge et stykke unna faren. Så jeg blir fortalt fra nesten alle sider at jeg må komme meg ut av dette asap, "so no one gets hurt".Saken er den at jeg tror jeg har fått følelser for henne nå. Men jeg er ikke sikker. Jeg mistenker at jeg er blendet av det faktum at hun er stormforelsket i meg, og at hun er den første jeg har kysset og hatt sex med. På samme kveld. Som så gjentok seg dagen etterpå, og resulterte i min hittil beste helg noensinne. Så jeg vet rett og slett ikke om jeg vil ha noe forhold med henne. Hun er snill, pen, god i senga og mener at det er mannen som bestemmer. Drømmedama egentlig. Men aldersforskjell. Hun har selv sagt og lovet at hun ikke vil ha barn, hun bryr seg for mye om meg til å ville gjøre noe sånt mot meg. Kan man stole på sånne utsagn fra stormforelskede kvinner i 30-årskrise? Men om jeg bestemmer meg for å ikke ha noe forhold med henne og ikke se henne igjen, føles det som om jeg har brukt henne. Jeg har liten erfaring med alt dette, så jeg har kanskje gitt feil signaler og bare spilt med fordi jeg rett og slett er en kåt 20-åring. Jeg har fortalt henne mine tanker rundt dette, nesten hele forrige avsnitt. Hennes svar på det er at hun vil treffe de som mener hun vil ha unge snart, for å avklare dette. Det ville uansett ikke løst min usikkerhet rundt følelsene mine. Vi har avtalt å møtes igjen og egentlig bare prate. Kanskje overnatte, men ikke noe seksuelt da. Roe litt ned, kanskje det rydder opp litt i hodet mitt. Hun mener også at jeg må like henne veldig godt siden jeg lot henne ta jomfrudommen(gud som jeg hater å bruke det ordet for gutter) min, men ærlig talt tenkte jeg ikke noe over det der og da. Det bare virket så riktig, alt sammen. Tidligere i kveld sendte jeg "Jeg syns vi skal ta det rolig. Men vær klar over at jeg ikke er sikker på noe om oss enda". Hvor hun så svarte "Jeg har det vondt når du er usikker på meg. Men jeg kan vente".Jeg vil ikke miste en så fantastisk jente, men jeg vil heller ikke risikere å gå i babyfellen. Så konklusjonen slik jeg ser det er 2 ting som må avklares. Hva jeg egentlig synes om henne, og om hun(innerst inne) vil ha unge med meg. Hva syns dere om denne situasjonen? Har dere erfaringer eller tips?Postet av anonym: cbe4d6142fcb0f7ef7dd4285f5e557c3 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Du hadde nok vært et lett bytte. Ser man kynisk på det - du er dataguru på jobben, altså ganske sannsynlig nerd - nerder er kjent for ikke å få mye dameoppmerksomhet - et par komplimenter om at du ser eldre ut og kjekk og vips så er du i utgangspunktet med på alt. Det er heller ikke helt irrasjonelt å forme et visst forhold hvis man er ute etter baby - det er langt fra alle som blir gravide på første forsøk... På den annen side: Det tar tid å komme over en aldersforskjell på 8-9 år i den alderen. Det at hun viser deg oppmerksomhet nå kan bare bety at hun har vent seg til tanken på å date en (såpass mye) yngre mann. Jeg vil tro at den tryggeste måten for deg er rett og slett å insistere på prevensjon. På deg - ikke henne. Så på med regnfrakken, gutt. Det vil nok fra hennes side føles som et skår i tilliten mellom dere to (noe som i seg selv kan havarere et forhold) hvis du først begynner nå, men jeg ser ingen annen løsning som både sikrer deg mot barn og lar dere fortsette å ha sex. 1 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Enig med krikkert, men er hun noenlunde oppegående og faktisk bryr seg om deg vil hun ikke bli sur dersom du foreslår at du står for prevensjonen. Bare forklar at du er livredd for å få barn og at det er det siste du ønsker i livet ditt nå. Det burde hun respektere. Nekter hun så får du huske å komme utenfor istedenfor inni Men du har bare delvis rett. Det er mange kvinner som snart blir 30 som får sinnsykt hastverk med å få unge. En kompis av meg gjorde det nylig slutt med sin dame (like gammel som din) på grunn av dette. Men jeg har også venniner på samme alder både med og uten type som ikke ønsker å få barn før om flere år. Det kommer ofte litt an på hvor de er karrieremessig og hvilke verdier de har. De fleste kunne aldri tenke seg å få et barn uten å ha hatt fast følge over flere år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå