tom waits for alice Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Enkelt spørsmål: Hva er folks favoritt blant OpenVPN-klienter på OSX. Jeg skal koble meg opp mot et system jeg foreløpig ikke aner så mye om, og har fått spesifikasjoner tilsendt for å gjøre det under Windows. Men kan jeg bruke OSX så er jo det som alltid et pluss. Geir Lenke til kommentar
Occi Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Kanskje du får noe ut av guiden til VPN-tilkobling til HiOA som ligger på wikiet deres her. Det er for 10.5, her er for 10.4 om du har det. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 24. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2011 Takk. Skal titte på det. Geir Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Kanskje denne også: http://www.thesparklabs.com/viscosity/ Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2011 Yes, det var den jeg endte opp med. Den fungerte helt fint. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå