Niklasp Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Symbian Bell blir til Nokia Belle. Nokia kvitter seg med «Symbian» Lenke til kommentar
martinius94 Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Syns symbian er utrolig dårlig i forhold til android og iOS. Det er vanskelig og tungvindt å komme seg rundt i menyene og hakkete. Syns de kunne kvittet seg med hele Symbian eller belle som de kaller det. Lenke til kommentar
Jeg er dum! Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Hvorfor kunne ikke Nokia bare kommet med Belle før? Det ser jo betraktlig bedre ut en Symbian Anna og tidligere versjoner, men jeg er helt enig i at Symbian ikke kan måle seg med de andre OSene på markedet idag... Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Kjører en noe uferdig RC av Belle på min N8, og må si det at jeg liker det mye bedre enn både Android og iOS. Responsen på touch, og telefon generelt er betydelig bedre. Jeg vil anbefale å vente på Belle release før man slakter Symbian. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg