ignoreme Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Hei Utrolig nok, så sliter jeg med å finne gode varslingssystemer som retter seg mot brukere. Det jeg er på jakt etter er; Ett system som kan varsle brukere enten på mobil, e-post og helst med en notifikasjon på pcen. Gjerne basert på grupper i AD. Systemet skal også helst kunne skille mellom grupper hvor brukerne kan melde seg inn/ut og påtvungene grupper. Systemet må ha ett web GUI. Er det noen som kjenner til ett godt entreprise varslingssystem? E-postgrupper er dessverre ikke en god løsning. Pris; alt opptil ca 100.000 for en god løsning som dekker ca 4000 brukere. Hardware krav: Ingen begrensninger. Språk; Engelsk duger, ingen krav om norsk språk. Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Vel, et kjapt søk på Google ga meg denne: http://www.alert-software.com Utifra egenreklamen, var det støtte for SMS, mail og desktop, + AD integrasjon. Holder det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå