hatermatte Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Blir snart ferdig med bachelor i andvendt matematikk og karakterene er dårlig. mye e og d, noen få c. Er ikke noe å gå videre med. Er bare det at... hvis noe ikke er interessant så klarer jeg ikke å ha passion for det og devote sjela mi til det. Tror jeg kan gjøre bedre. Men det er for sent! Vurdert å bare gå klikk og bare ødelegge hele livet mitt så kan jeg bare drite i alt... Før jeg gjør det tenkte å høre litt her. Hva kan jeg gjøre med noe så tarvelig bachelor? Jeg er jo ikke dårlig i matte! Jeg har jo faktisk bestått... og de hadde vel latte meg bestå fag med mindre jeg har fått ut noe av det... sånn prøver jeg å tenke på det. Men jeg ser jo hva en arbeidsgiver ville tenkt!!! Jævla retard! Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Blir snart ferdig med bachelor i andvendt matematikk og karakterene er dårlig. mye e og d, noen få c. Er ikke noe å gå videre med. Er bare det at... hvis noe ikke er interessant så klarer jeg ikke å ha passion for det og devote sjela mi til det. Tror jeg kan gjøre bedre. Men det er for sent! Vurdert å bare gå klikk og bare ødelegge hele livet mitt så kan jeg bare drite i alt... Før jeg gjør det tenkte å høre litt her. Hva kan jeg gjøre med noe så tarvelig bachelor? Jeg er jo ikke dårlig i matte! Jeg har jo faktisk bestått... og de hadde vel latte meg bestå fag med mindre jeg har fått ut noe av det... sånn prøver jeg å tenke på det. Men jeg ser jo hva en arbeidsgiver ville tenkt!!! Jævla retard! Hmm ja, kybernetikk er vel ikke så stort marked for akkurat, så de tar vel inn de med gode karakterer, uansett, kanskje du skulle begynne på noe annet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå