IcedInsanity Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Om du svarte på innlegget eller siterte det som ble slettet så blir vel ditt slettet også. Om det var tilfellet her vet eg ikke, bare en tanke. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Nei, jeg skrev et innlegg som ikke brøt med noen som helst regler, en annen bruker skriver et innlegg under med teksten "Tulling" og begge blir slettet. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Et kjapt søk på forumet gir 458 treff på ordet «tulling», hvis det er standarden for hva som slettes så er det ikke rart moderatorene har mye å gjøre. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Så skjer det igjen. Det kommer to innlegg, der det siste av dem er et personangrep. Jeg driter i om noen kommer med personangrep på meg, men siden dere synes det er så forbanna viktig, så er det jo greit at dere sletter det. Men hvorfor i all verden sletter dere mitt innlegg også?! Dette skjer gang på gang. Ett innlegg bryter reglene og dere sletter alle innleggene. Helt tåpelig. (United-tråden tidligere i dag) Hepp! Skal se på saken Admin. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hepp! Var nok en post som ble fjernet unødvendig. Vi beklager saken. Så, over til helt noe annet, dere skal få en ny og dedikert mod. til fotballforumet. Offentliggjøring kommer utover kvelden. Mvh Jarmo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Må da være Jørgen. Håper i alle fall det. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1416169 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå