pheewsh Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Hei. Jeg har en to år gammel iPhone 3GS som i dag sluttet å lade seg opp. Den finner ikke laderen jeg har plugget inn, og nekter å starte opp. Har lest litt rundt om hva som kan være problemet, men det har ikke hjulpet meg noe særlig. Jeg hadde noen problemer med ladingen for litt siden pga. at jeg mistet den ned i væske, men da var det bare å vri litt på laderen så ladet den seg igjen. Det var riktignok et par måneder siden, og har ikke merket noen problemer med telefonen siden. Er det slik at den plutselig bestemte seg for å dø, eller er det en logisk løsning på dette? Er det noen som vet hvordan man kan fikse dette? Det er i hvert fall ikke laderen som er problemet, for den virker med andre apple-enheter. Telefonen er nå helt utladet og jeg får ikke startet den opp igjen, men om jeg holder inn lock-knappen, vises det symbolet som sier at enheten er tom for batteri, og trenger å lades opp. Dette selv om jeg har en lader inni. Takker for alle svar på forhånd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå