Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger litt hjelp videre

Anbefalte innlegg

Hei og hopp. Japp, vet at dere sikkert har sett tråd-typen før, men må uansett spørre.

Jeg møtte nemlig ei herlig jente ute i går kveld, og vi fikk ganske god kontakt. Fra før av så kjenner vi hverandre ikke så godt, så ta utgangspunkt i at det er den ene kvelden. Jeg lurer da på om det er noen som kan hjelpe meg litt videre? Et spark i riktig retning så å si. Litt tilleggsinfo: Vurderer sterkt å bare sende en melding på facebook (Kjenner henne der, men har ikke nummeret hennes) og rett og slett si takk for en hyggelig kveld, men at jeg er interessert i å bli mer kjent med henne, og spørre om hun kunne tenke seg å ta en kopp kaffe eller liknende i lillestrøm i morgen(hun bor et stykke unna meg, men ikke unna lillestrøm som er i nærheten), da jeg skal dit av andre grunner også. Er dette en dum plan etter bare en kveld med mingling? Nå er det jo juleferie og det betyr hytte med familie=lite sosialt med andre, og er redd for at vi kan miste tråden litt dersom vi bare lar det gå til starten av januar igjen? Trenger noen kjappe synspunkter på problemet mitt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vurderer sterkt å bare sende en melding på facebook (Kjenner henne der, men har ikke nummeret hennes) og rett og slett si takk for en hyggelig kveld, men at jeg er interessert i å bli mer kjent med henne, og spørre om hun kunne tenke seg å ta en kopp kaffe eller liknende i lillestrøm i morgen(hun bor et stykke unna meg, men ikke unna lillestrøm som er i nærheten), da jeg skal dit av andre grunner også.

Hvis du ikke har baller til å ringe, så gjør ihvertfall mld litt spennende. Er det ei middels populær dame går du rett i fella som 9 av ti andre med en kjedelig "snill og hyggelig" mld.

Skriv at du skal basehoppe fra rådhuset e.l., og det må hun bare bli med og se, samt ta en kaffe etterpå. Og skriv for guds skyld tid og sted for når du vil møte henne, slik at hun ikke kan svare avvikende.

Ikke skriv "jeg er interessert i å bli mer kjent med deg", (det skjønner hun jo i og med at du tar kontakt), men vis det med handling når dere møtes.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Var en slik melding for 10 år siden som gjorde at jeg nå er gift med jenten som jeg sendte melding til.

Det var første meldingen av den typen jeg noengang hadde sendt til en jente. Skrev ikke noe spesielt, bare at jeg hadde kost meg dagen før og hadde tenkt endel på henne. Hun svarte det samme tilbake, jeg foreslo å kjøre henne hjem fra jobb om kvelden og derfra gikk det egentlig bare en vei. Men mulig det å hoppe fra et hus gir deg bedre odds.

Lenke til kommentar

Var en slik melding for 10 år siden som gjorde at jeg nå er gift med jenten som jeg sendte melding til.

Det var første meldingen av den typen jeg noengang hadde sendt til en jente. Skrev ikke noe spesielt, bare at jeg hadde kost meg dagen før og hadde tenkt endel på henne. Hun svarte det samme tilbake, jeg foreslo å kjøre henne hjem fra jobb om kvelden og derfra gikk det egentlig bare en vei. Men mulig det å hoppe fra et hus gir deg bedre odds.

Damer liker spenning, og at menn er handlekraftige og selvsikre, da øker man oddsen ved å ikke skrive en "standardmelding", særlig hvis hun har flere beilere. Hoppe fra et hus var et eksempel, bomba fra Fetsundbrua et annet ;)

Endret av SaintInTheCity
Lenke til kommentar

Nå gikk det til sånn at det ikke ble noe av idag, er lille julaften og det ble et skikkelig pes for begge. Men tror jeg har en slags slagplan. Såvidt jeg har skjønt, så er hun glad i fotografering, så skal se om jeg ikke får mekket noe rundt det ;) Takk for hjelpen folkens!

Lenke til kommentar

Nå gikk det til sånn at det ikke ble noe av idag, er lille julaften og det ble et skikkelig pes for begge. Men tror jeg har en slags slagplan. Såvidt jeg har skjønt, så er hun glad i fotografering, så skal se om jeg ikke får mekket noe rundt det ;) Takk for hjelpen folkens!

Kult, rapporter videre fremdrift da :)

Lenke til kommentar

Så yeah... Siste update her er jeg redd. Ringte hun og avtalte å møtes i Lillestrøm etter at jeg hadde trent og stuff. Får melding under treningen om at sorry, nei. Hu var ikke ute etter noe mer seriøst etter et brudd ifjor, men at dersom hun var det så hadde det ikke vært noe problem. (visste om det der, men trodde kanskje at hu var over det med tanke på temperaturen på meldingene oss imellom nå i julen). Aldri trent så hardt i mitt liv... Takk for tipsene uansett folkens.

Lenke til kommentar

Så yeah... Siste update her er jeg redd. Ringte hun og avtalte å møtes i Lillestrøm etter at jeg hadde trent og stuff. Får melding under treningen om at sorry, nei. Hu var ikke ute etter noe mer seriøst etter et brudd ifjor, men at dersom hun var det så hadde det ikke vært noe problem. (visste om det der, men trodde kanskje at hu var over det med tanke på temperaturen på meldingene oss imellom nå i julen). Aldri trent så hardt i mitt liv... Takk for tipsene uansett folkens.

Bra du fikk avklart det kjapt da, aldri vent.., next:)

Lenke til kommentar

Sant det. Greit som du sier å få det avklart, vært noe dritt om jeg hadde latt det gått en del lengre tid og så BAM. På en annen side, så er det for meg ingen vits å drive på med noen dersom jeg ikke er genuint interessert i personen, noe jeg har problemer med å bli dersom jeg virkelig liker en annen. Men livet beveger seg videre, ingen vits i å sette seg ned og bli grønnsak av noe sånt! Takk for alle råd og tips fra alle sammen, det hjalp virkelig. Kanskje helst på den måten at jeg fikk det nødvendige sparket bak. Igjen, takker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...