smAEck Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Får ikke sett gjennom dokumentene mine, flyttet filer eller noe annet. "Windows Utforsker har sluttet å virke", kommer hele tiden. Lenke til kommentar
meitemark Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Hvilket OS har du da? Lenke til kommentar
smAEck Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 Windows 7 HP SP1. Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Får ikke sett gjennom dokumentene mine, flyttet filer eller noe annet. "Windows Utforsker har sluttet å virke", kommer hele tiden. Hei! Gå til Handlingssenter, en blå vimpel som ikon, her vil du finne løsningen. Og du kan starte søk på feil i maskinen. Vennligst BmOnline Lenke til kommentar
smAEck Skrevet 8. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2012 Det funka dårlig, BmOnline. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Midlertidig løsning for å få tilbake explorer. [ctrl]+[alt]+[delete] -> Start Task Manager (Oppgavebehandling) -> File -> New Task (Run/Kjør) -> skriv "explorer.exe" Dersom ikke noe skjer, sjekk at explorer ikke kjører allerede som en prosess. Prosesser -> explorer.exe -> end process (stopp prosess eller noe sånt på norsk) En mer permanent løsning kan være å kjøre windows i Sikkermodus; Trykke [F8] under oppstart av maskinen. Når du er inne i sikkermodus så kjør antivirus, antispyware og restart pcn for å se om dette har løst noen av problemene dine. Endret 8. januar 2012 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. januar 2012 Del Skrevet 9. januar 2012 Klikk på Start-knappen din, hold shift nede og høyreklikk på "Min datamaskin" og velg start i ny prosess. Henger den seg også? Lenke til kommentar
smAEck Skrevet 13. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2012 Ja, den gjør det. Har kjørt windows update, restarta maskina o.l. Lite som fungerer... Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Det høres ut som om en reinnstallasjon av operativsystemet er i emning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå