TreiQ Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Hei, jeg er fortiden i Canada og har i den anledning satt opp et proxy script på serveren min hjemme i Norge. Dette for at jeg har lyst til å se på nrk kanalene fra nrk.no Selv proxyen fungerer fint, men det virker som om nrk skjønner at jeg er utenfor norge når jeg skal se på streamen. Kjører jeg whatismyip.org her i Canada får jeg IPen på serveren jeg har i norge, så hva tror dere er problemet? Er det at streamen ikke blir kjørt over port 80? Prøvde å sette opp openVPN på linux serveren, men kuket bare alt til. Så hvis dere vet om noen andre VPN servere som fungerer fra linux server til windows client så er jeg evig takknemelig. Proxy siden er forsåvidt http://singsing.dyndns.org/proxy Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Via proxyen fungerer ikke fra Norge. Prøv denne linken i VLC og se om du får direkte forbindelse: mms://mms-icanal-live.online.no/nrk_tv_direkte_nrk1_h Endret 25. desember 2011 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå