Green_Monster Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Sendte deg en PM Viator Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Spiller på Bloodworthy Har en lvl 50 Jedi Sage, Indela. Har også startet på en Sith Assasin, Soleil. Legg meg gjerne til for eg har ingen venner på denne serveren. Forever alone. Endret 29. februar 2012 av Kleivis Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Opprettet en Char på Kellian Jarro igår. Har også noen alt på Bloodworthy, men er mer fortrolig med PvE. Håper det er noe mer folk å treffe på når jeg forlater starterplaneten... Var ikke mange sjelene der for å si det sånn Spiller Sith Inq. og må vel si det er den beste klassen jeg har prøvd hittil... Noen casual guilds for oss "godt" over 30 der ute? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 jepp http://www.victrixlegion.com/index.php?app=ccs Vi spiller også en del andre spill. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 (endret) Spiller på The Shadow Runner som Sith Assassin i Level 25. Hvorfor gjorde jeg det når jeg er i Balmorra er det jeg og et par til som spiller. Utrolig irriterende for da får jeg ikke gjort Heroics +4 Endret 29. februar 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 jepp http://www.victrixlegion.com/index.php?app=ccs Vi spiller også en del andre spill. Regner med det var meg du svarte Hva er alderssegmentet deres i SwTor, og evt. WoT? Hadde vært kjekt med noen å spille med, og som spiller casual slik som meg selv.. blir slik med onger og kjerring.... Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Det er fra 18 til 45 ish - snitt 25 Flere med unger og kjærringer og alt der der...velkommen ! Lenke til kommentar
zarchon Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Kjekt..... Ingame char name er Dragona Sender en kjapp søkn. på forumet deres Lenke til kommentar
GAMErROAr Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Sintond, lvl 53 sith sorcerer, på Tomb of Freedon Nadd. Har hatt en pause fra spillet på 1 år. Skal spille gjennom exp Rise of the Hutt cartell. Snart kommer også exp Galactic Starfighter. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Sintond, lvl 53 sith sorcerer, på Tomb of Freedon Nadd. Har hatt en pause fra spillet på 1 år. Skal spille gjennom exp Rise of the Hutt cartell. Snart kommer også exp Galactic Starfighter. http://impetusguild.com/index.php?/page/index.html Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Spiller på The Red Eclipse med alle karaktere mine. Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Spiller på tomb of freedon nadd, republic etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå