Sleggefett Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Sleggefett - Bounty Hunter Mercenary - Bloodworthy Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 LvL 33 Trooper Commando på The Shadow Runner. En god del fler imperials enn republic på serveren også så masse cannonfodder ute i marka Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Det må jo lages en oversikt i førsteposten, ellers er vel tråden helt meningsløs, og muligens ikke annet enn en telletråd? Selv startet jeg på en helt tilfeldig server som var på light population når jeg begynte, og valget falt på The Shadow Runner. Har flere karakterer, men den jeg har spilt mest på er en Sith Sorcerer som heter Diagobe (tror jeg). Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Stormrain - Sith assassin - Bloodworthy Zatrax - Republic Commando - Bloodworthy Og ja du burde lage en liste paa forste post. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg spiller på Luka Sena Jeg også: Tierlan - Sith assassin Styrbjørn (hvorfor ikke?) - Jedi Sage Lageek - Jedi Tok meg den frihet å opprette et ark på Google Docs. link Det er mulig å sortere alfabetisk der og det er åpent for alle. 2 Lenke til kommentar
claes Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 Spiller dønn alene på the red eclipse, heter claes og er IA Sniper Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg spiller på Luka Sena Den serveren heter "Luka Sene". Fandens oldemor hvordan kan du skrive det feil? Er på den jeg også... 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 The Progenitor (RP-PVE) - Var'en (17) - Sith Sorcerer. 1 Lenke til kommentar
Truster Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 (endret) Rogue Moon (PVE) - Truster LVL 50 - Jedi Guardian Endret 9. februar 2012 av Truster Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Lord Calypho (RP-PVP) Level 23 Shadow (Jeeno) Lenke til kommentar
Njardiss Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Spiller på Scepter of Ragnos der vi har en Norsk guild som heter Vasectomy med rundt en 20 medlemmer, vi har cleara både Eternity Vault HM på 8 mann og Karaggas Palace HM på 8 mann. Vi mangler et par DPS (trenger en sentinel) så hvis noen spiller på samme server er det bare å sende meg en PM. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Nightmarelands - Refi - Mercenary Legg meg til! Servius - Sith Inq. Nightmare lands Healer Lenke til kommentar
Jonna111 Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 xalar - jedi consular shadow - bloodworthy Lenke til kommentar
Sheldors Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 The Progenitor (RP-PVE) - Var'en (17) - Sith Sorcerer. Har du noen Rep's? Spiller på The Progenitor myself! 1 Lenke til kommentar
chrissg Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Vi er 10-12 venner/bekjente i eget guild som spiller Empire på Kellian Jarro. 1 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Hva heter dere chrissg? -kjekt å vite om andre norske guild på samme server Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg spiller på Luka Sena Jeg også: Tierlan - Sith assassin Styrbjørn (hvorfor ikke?) - Jedi Sage Lageek - Jedi Tok meg den frihet å opprette et ark på Google Docs. link Det er mulig å sortere alfabetisk der og det er åpent for alle. Burde vel egentlig bare lage en ny traad med det dokumentet. Ser ikke ut som traad starter noen gang blir aa gjor det. Lenke til kommentar
chrissg Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Hva heter dere chrissg? -kjekt å vite om andre norske guild på samme server Vi heter Dreamwalkers, og er en gjeng gamle(og fortsatt noen aktive) wow spillere. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Argoniel- med ett par andre nordmenn i ryggen på The Progenitor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå