Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bilkjøp til 80-120 K

fiskar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

+

Mazda like bra kvalitet som Toyota.

I følge tester er de gode å kjøre.

+-

Litt høyt prisfall noe som gjør at du får en nyere bil men du må regne med høyere prisfall enn mer populære biler.

-

Kjedelig design og interiør.

Feilhjulstrekk (forhjulstrekk)

Personlig ville jeg ha kjøpt BMW, men har jeg kjøpt bil etter fornuften og ikke følelsene hadde det blitt Mazda.

Lenke til kommentar

Hvis du legger ut litt mer info om ønsket bilstørrelse, motor, manuell eller automat gir, og brulsområde er det lettere å komme med forslag :)

har ikkje så store ønsker om moter størrelse osv. vill ha ein bil som eg slepp å køyre på verksted annakvar veke. ein driftsikker bil nr.2

har tenkt mykje på saab. litt skeptisk pga alt skriveriene det er no pga konkursene. har våre innom citroen, vart fraråda pga fransk.

som sagt kan eg for lite om bil til å uttale meg om nokon av dei.

Lenke til kommentar

Alt kommer an på hvordan bilen er holdt, om servicer er fulgt osv.

Har selv hatt Mitsubishi, Ford, Citroen, Saab og BMW. Har vært like fornøyd med dem alle, men slitedeler som må byttes er det på alle biler.

Generelt sett er de japanske merkene best mtp kvalitet(verkstedbesøk). Citroen er nok det merket jeg er mest fornøyd med, mye pga meget bra fjæring (gasskuler fremfor vanlige støtdempere), komfort, lavt forbruk (turbodiesel) og god rustbeskyttelse.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642
Denne hadde vært mitt førstevalg. Toyota Yaris er en pålitelig bil til en grei pris. Med så lav kilometerstand blir det en stund til man får de dyreste reparasjonene. Ellers er det ingenting i veien med drivstofforbruket; det er meget lavt. Endret av member-101642
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...