muyden Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Heisann, lurte på om noen kunne gi meg et begrunnet svar på hva som er dagens beste hovedkort ?? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Hei. Velkommen til forumet. Her finner du noe om hk til socket A (amd) Denneer vel mest relevant i forhold til tråden din. Det er en kjekk søkefunksjon her Lykke til Mvh knutern_ Lenke til kommentar
Battone Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Det var da svært så hyggelig tone på knuter`n, hva er det for no tull... 8) Lenke til kommentar
durabit Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Det fins ikke noe spesifikt svar på spørsmålet ditt tatt i betraktning av at du ikke beskriver hva du skal bruke hovedkortet til. Kriteriene endres alt etter om datamaskinen skal brukes til spill, videoredigering, serverfunksjoner osv.? Lenke til kommentar
Logan Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Heisann, lurte på om noen kunne gi meg et begrunnet svar på hva som er dagens beste hovedkort ?? Beklager, men spørsmålet ditt er ikke så enkelt å svare på. Spesielt når du ikke forteller noe mer. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Heisann, lurte på om noen kunne gi meg et begrunnet svar på hva som er dagens beste hovedkort ?? MSI-6368 var et naturlig valg da jeg skulle kjøpe nytt hk til min p3 700Mhz. Fordi det var micro-atx, billig og med flust av funksjoner. Så hvis du trenger hk til en p3 socket 370 prosessor 333MHz til 1GHz , kan jeg på det varmeste anbefale MSI-6368. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Det var da svært så hyggelig tone på knuter`n, hva er det for no tull... 8) Hey, det var jo hans første post så må være litt hyggelig... 8) Mvh knutern_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå