PHCTF Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Heisann. Det har seg slik at PCen min uten forvarsel sluttet å fungere. Hendelsesforløp: Jeg var på LAN hos en kompis, alt fungerte fint, kom hjem igjen, alt fungerte fint i omkring to timer. Slo av PCen da jeg skulle ut en tur, kom igjen en time senere, prøvde å slå på PCen, så finner den ikke harddiskene mine (1 Corsair 120 GB SSD, 1 500 GB 7200 RPM HDD) på startup. Jeg har prøvd å resette BIOS til default, prøvd å sette inn Windows CD for å se om den registrer harddiskene, men etter å ha ''lastet inn windows'' dukker kun Win7 bakgrunnsbilde opp og ingen boks med valg i. Har dobbeltsjekket at alt av ledninger sitter som de skal osv. Jeg aner ikke hva annet jeg kan gjøre. Tviler på at det er harddiskene som har skylda med tanke på at det er 2 av dem. Så, er det hovedkortet som har gått til faen? Litt kjedelig å måtte kjøpe seg et nytt allerede nå. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 pcen har ikke fått seg noen slag? Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2011 Nei, den har blitt forsiktig behandlet. Med mindre noen kom og slo løs på den mens jeg var ute, så skal den ikke ha fått seg noen slag what so ever. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Du kan jo sjekke for løse ledninger inn i kabinettet? Du har flyttet på den og ting kan ha skjedd. Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2011 Du kan jo sjekke for løse ledninger inn i kabinettet? Du har flyttet på den og ting kan ha skjedd. Som jeg sa i toppen her, det har jeg allerede gjort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 My bad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå