Quote Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Jeg liker timeline. 1 Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) Kvifor kan ein ikkje fjerne timeline? Eg la den sjølv til som ein applikasjon. Da den var under utprøving måtte du legge den til selv. Nå blir den rullet ut gradvis slik at den til slutt skal bli "obligatorisk" for alle FB-brukere. Jeg liker timeline. Ditto. Oversiktlig og pen. Så får heller de som har svin på skogen gå gjennom og rydde opp. Noe som er enkelt fordi Timeline som sagt er oversiktlig. Endret 24. desember 2011 av A-Jay Lenke til kommentar
dahuff Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Dette er en påminning om at man må alltid tenke på "ryktet sitt" når man publiserer på nett. Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Jeg forstår virkelig ikke hvorfor folk maser om nye layouten. Den viser jo akkurat det samme som før. De samme rettighetene gjelder fortsatt, så det er ikke slik at flere poster blir tilgjengelige for vennene dine. Hvis noen ville se akkurat det samme som de får se nå, så måtte de bare trykke "show older posts" før. Folk reagerer fordi ting som ble lagt ut under andre forutsetninger (det var mer obskurt og vanskelig å finne) nå er mye lettere tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå