raggiboe Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Er på jakt etter all kritikk jeg kan få som kan gjøre meg til en bedre fotograf. Takk. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Tja... komposisjonen er helt grei forsåvidt, men det som ødelegger mest er det gjennomgående gulstikket i bildet. Jeg mister litt vinterfølelse, da jeg forbinder gult som et varmt lys. Et skippertak i hvitbalansen hadde nok reddet deg på null time Ikke VELDIG spennende motiv, men det går vel i kategorien "hverdagsbilder". Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Enig med ovenstående innlegg. Det som jeg liker veldig godt på vinteren er landskapsbilder totalt uten fotspor eller veier, og med høyest mulig blender slik at alt kommer i fokus mer eller mindre. Noe som også er veldig pent er gjerne helt ny snø der man omtrent kan skimte snøkrystallene på toppen av snølaget med en god slump dof (depth of field). DOF: når motivet er helt i fokus og bakgrunnen er helt uklar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå