Piinex Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Noen som vet hvorfor vi ikke finner wordfeud innpå marked på denne tlf? Xperia mini x10? Når vi søker på wordfeud så kommer ikke spillet opp, men kun alle jukse appsene. Hjelp noen?! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 https://market.android.com/details?id=com.hbwares.wordfeud.free&feature=search_result&rdid=com.hbwares.wordfeud.free&rdot=1&pli=1 Lenke til kommentar
Piinex Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2011 Takker for svar :o) Da jeg prøvde å laste det ned kom denne meldingen opp: Enhetens innholdsvurderingsfilter er ikke kompatibelt med elementet. Hva betyr det? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Har du installert android 2.1 på din telefon? Wordfeud fungerer ikke på 1.6 tror jeg Lenke til kommentar
Piinex Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2011 Tror det. Det står på innstillinger-om telefonene, at jeg har firmware 2.1-update 1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Innholdsfilteret ditt må endres på mobilens android market. Du finner det i menyen på telefonen, etter du har åpnet markedet. Endret 22. desember 2011 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
Piinex Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 Yej! Tusen takk, det funket. Holder på å laste ned nå TAKK!!! God jul folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå