Jotun Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Evt. Men det vet du jo lite om. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Kvaliteten på tråden viser vel kanskje kvaliteten på kategorien i år. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Kvaliteten på tråden viser vel kanskje kvaliteten på kategorien i år. Word. Og jeg liker det. Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Jepp. Det er meg alle vil slå. Sånn er det å være best.... Vi får se om du er best når vi får vite hvem som vant kåringene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Jepp. Det er meg alle vil slå. Sånn er det å være best.... Vi får se om du er best når vi får vite hvem som vant kåringene. Som blir bestemt av 6 personer. Nå tenker jeg foreldrene dine blir stolte. Endret 7. januar 2012 av Aleks Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Jepp. Det er meg alle vil slå. Sånn er det å være best.... Vi får se om du er best når vi får vite hvem som vant kåringene. Som blir bestemt av 6 personer. Nå tenker jeg foreldrene dine blir stolte. Forstår godt at du er bitter med tanke på mengden stemmer du har fått. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2012 Hadde det vært en årets troll-kategori, hadde du tatt den med glans, kozeklumpen. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Hvorfor er ikke det en kategori? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2012 Del Skrevet 7. januar 2012 Fordi svaret allerede er avgjort. 2 Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Venter fortsatt på resultatene. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Regn nå sammen poengene sånn at han får igang e-penisen sin. Er jo umulig for han å sjekke opp damer på netdate.no uten å ha disse kåringene å vise til. I tillegg blir Mamma så stolt. Trenger kun teller kloffsk sine poenger, da det kun er en som kan finne på noe sånn.... :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå