LithitiumS Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Heisann! Mottok mitt andre gtx 480 i dag (3 ) og når jeg enabler SLI får jeg grønn flimmer i spill. er det noen som har peiling på hvordan man fikser dette? ser at mange andre har problemer men ser ingen løsning dessverre. Lenke til kommentar
deekarlsen Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 hmmm, tenke HARDT her.. for min del hjalp det å oppgradere strømforsynigen, da den gamle så vidt taklet det.. setter du på sli i bios btw eller i windows? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Bytt SLI-broen, den er defekt. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 Jeg setter SLI i windows under nvidia kontrollpanel. Strømforsyningen er på 1Kw "Gold" og den skal fint takle enda ett skjermkort, så den er nok ikke problemet. Arni90@ Hvorfor er sli broen defekt? Er det noen norske nettsider som selger kun dem? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 komplett skal ha erstatning tilgjengelig. dlik flimring er et typisk tegn på defekt bro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå