GunnarGul Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Tjohei! Jeg sitter med et lite problem i LUA her... ItemsToDeposit = {} foreach settingsentry item 'Cavebot/Looting/ItemList' do table.insert(ItemsToDeposit, getsetting(item, '_name'):capitalizeall()) end 'Cavebot/Looting/ItemList' inneholder en rekker forskjellige gjenstander. Koden henter navnet på alle gjenstandene i listen, og legger de i en tabell. Det er en gjenstand jeg ikke ønsker å ha med, og derfor vil jeg enten slette den etterpå, eller å forhindre at den blir lagt til. Jeg vet ikke hvor i tabellen gjenstanden ligger, men den heter "gold coin". Hvordan hindrer jeg den i å bli lagt til? Problem nr. 2: Hver gjenstand i lista over gjenstander, inneholder en verdi som heter Destination. Her er et eksempel: setsetting('Cavebot/Looting/ItemList/Tower Shield/Destination', 'Dragon Backpack') Jeg vil endre "destination" i alle gjenstander til "dragon backpack" Her er tankene mine, men fungerer ikke: ChangeBP = {} foreach settingsentry item 'Cavebot/Looting/ItemList' do setsetting(Item, '_Destination', SuppliesBP) end Noen som har lyst til å hjelpe en liten noob? Endret 22. desember 2011 av GunnarGul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå