Håkon Øvermo Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Sports kapellet på Tverken Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sollie Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Et flott sted i Drammens marka dette her. Bildet er skarpt og fint , fargene er naturlige og slik som øynene oppfatter det.(ihvertfall slik jeg mener mine ville ha gjort det :-) ) Kanskje en litt sånn 'snapshot' over det, uten den helt store meningen. En liten tanke straigh tool hadde kanskje gjort seg også. 3 fra meg her. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Nydelig bygg og bilde! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Nydeligt bilde,men virker som den heller litt. Ha en fin julehelg. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2011 Nydeligt bilde,men virker som den heller litt.Ha en fin julehelg. Du har nok rett i det Tor, lite plass rundt for å få med hele bygget. Jeg satt og rettet men da ble en annen linje feil, så hele perspektivet på kirken har nok endel mangler. Valgte at taket skulle være så rett som mulig. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Nydeligt bilde,men virker som den heller litt.Ha en fin julehelg. Du har nok rett i det Tor, lite plass rundt for å få med hele bygget. Jeg satt og rettet men da ble en annen linje feil, så hele perspektivet på kirken har nok endel mangler. Valgte at taket skulle være så rett som mulig. Ja brent meg noen ganger på linjene og perspektiv,er blitt nøye med stativ og se etter når eg tar bilder,menså har du dette med og få med alt,så en må vel inngå noen kompromis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg