Runar Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Og jeg sliter med å forstå hvordan en person som faktisk utfører en kriminell handling helt for egen maskin skal kunne ha blitt utnyttet. Selv om du utfører en kriminell handling (i dette tilfellet å blotte seg) kan andre fortsatt uføre egne kriminelle handlinger (les: utnytte) som å beføle personens edlere deler (kilde). Hva er vanskelig her? Så det å være "drita" er plutselig en unnskyldning for sine egne handlinger? Hvor skriver jeg det? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg har sett en video av hendelsen og senere snakket med en vakt som jobber på utestedet. Sånn som han forklarer det prøvde de å dra jenta av scenen, men ble stoppet av "the game" og han andre rapperens livvakter. Når de prøvde å ta ned jenta ble de dyttet vekk og fikk klar beskjed om å holde seg unna "What the fuck are you doing, man?!" ble f.eks ropt til han ene. Du ser klart å tydelig at disse gutta er all over jenta som noen kåte aper, presser henne mot skrittene deres og fingere ho i vei. Jenta gjør ikke noe spesielt motstand, men det er ikke akkurat hun som er mest pågående. Livvaktene skal vist også ha "kost" seg litt med jenta. Så klart var hun totalt drita. Du ser jo i denne videoen fra en tidligere konsert hvordan gutta oppfører seg, ikke rart at ting kommer litt ut av kontroll. (rundt 7:00 ++): http://www.youtube.com/watch?v=5iix_OHyObk&feature=related Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå