stich_it Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Hei, vet ikke om denne ligger riktig men jeg vet ikke om en plass som passer bedre... Jeg leste en blogg idag om "the game" sin konsert i Kristiansand i desember i år (2011) Det skal ha blitt dradd opp en meget full jente på scenen og utført diverse ting som ikke bør gjøres uten samtykke av en edru person for å si det pent. det jeg lurer på er om noen her var der og har bilde/video av hendelsen som skal ha oppstått og i så tilfelle vil jeg oppfordre personen til å ta kontakt med avisa og anmelde forholdet til politiet. Link til blogg Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Leste nettopp dette selv, virket nesten for sykt til å være sant, at en så kjent person kan gjøre noe så uproffisjonelt.. Nå nettopp var det jo en annen konsert i Oslo, der konserten stoppet pga at en hev en flaske opp på The Game.. Kan ikke tenke meg engang hva som kommer til å skje i Stavanger idag xD Lenke til kommentar
coyoteulf Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Hei, vet ikke om denne ligger riktig men jeg vet ikke om en plass som passer bedre... Jeg leste en blogg idag om "the game" sin konsert i Kristiansand i desember i år (2011) Det skal ha blitt dradd opp en meget full jente på scenen og utført diverse ting som ikke bør gjøres uten samtykke av en edru person for å si det pent. det jeg lurer på er om noen her var der og har bilde/video av hendelsen som skal ha oppstått og i så tilfelle vil jeg oppfordre personen til å ta kontakt med avisa og anmelde forholdet til politiet. Link til blogg Hva er du for en misunnelig klovn? Er det noen som skal anmeldes til politiet så er det vel i så fall hun blotteren. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 25. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2011 Så du vet ikke noe du heller? Lenke til kommentar
coyoteulf Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Så du vet ikke noe du heller? Jeg vet at flere kvinnelige publikummere klatret opp på scenen og horet seg i kjent hip-hop stil. Spesielt en var helt vill i nikkersen og strippet og viste seg fram. Men jeg synes ikke hun bør straffes, selv om blotting er straffbart. Det var mest moro. Endret 25. desember 2011 av coyoteulf Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10032546 Står en del der. Hvem bryr seg om det? Hun var åpenbart med på det, og ønsket dette. De voldtok henne ikke. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Sier du at du var der? Iforhold til hva jeg leste på bloggen, strippet rapperne hun, så egentlig burde de straffes.. Uansett er det helt absurd at en proffisjonell kan gjøre sånn, og at ikke noen securytas ikke grep inn.. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Så om en dame kommer bort til meg, og ber meg kle av henne, blir dette regnet som voldtekt? Endret 25. desember 2011 av Verbal Hologram Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Så om en dame kommer bort til meg, og ber meg kle av henne, blir dette regnet som voldtekt? Hvis hun er overstadig beruset (les: drita) blir saken noe annet. Mange mener jenta det er snakk om var full, men vet ikke om det har blitt «bekreftet». Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Nei, men som hun sier på bloggen, så var hun visst ganske full. Og det er jo også snakk om offentlig blotting.. Lenke til kommentar
coyoteulf Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Så om en dame kommer bort til meg, og ber meg kle av henne, blir dette regnet som voldtekt? Hvis hun er overstadig beruset (les: drita) blir saken noe annet. Mange mener jenta det er snakk om var full, men vet ikke om det har blitt «bekreftet». Hvorfor blir det annerledes hvis hun er full? Man er ansvarlig for straffbare handlinger selv om man er drita. Hadde det vært en mann som gikk opp på scenen og viste rompa til publikum hadde han fått bot. Forklar meg hvordan denne saken er anderledes. Eller er du en av dem som ikke mener at jenter ikke er ansvarlige for seg selv? Endret 25. desember 2011 av coyoteulf Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Så ut i fra enkelte burde en person bli straffet fra det en blogger sier? Arangørene så det ikke engang. Mange som enda ikke vet hva hip-hop er. Hun bloggeren hadde åpenbart ingenting å gjøre på Game konserten. NSFW: http://www.youtube.com/watch?v=z5U6v1mdDYA Hun ene jenta skulle akkurat til å miste buksen, hun sa klart og tydelig nei, og der stoppet det hele. EDIT: Eller her, enda grovere: NSFW http://www.kingsize.no/Videos.aspx?ArtNo=6247 eller enda en; NSFW http://www.kingsize.no/News.aspx?ArtNo=19630 Endret 25. desember 2011 av Verbal Hologram Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Hvorfor blir det annerledes hvis hun er full? Man er ansvarlig for straffbare handlinger selv om man er drita. Hadde det vært en mann som gikk opp på scenen og viste rompa til publikum hadde han fått bot. Forklar meg hvordan denne saken er anderledes. Hvis jenta var for full kan det tenkes det ble utnyttet av de på scenen. Jeg var ikke der og har kun hørt «hva» som har skjedd, så jeg sier ikke hun ble utnyttet, men det er en mulighet spesielt hvis hun var drita. Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) The Game selv var jo ikke med på dette, bare medrapperne hans, ifølge VG. Viktig å få det fram. I tillegg, så er det en gangsta-rap konsert med The Game, alkoholen flyter og det kan da ikke være så fryktelig uventet at slike ting fort skjer, men jeg skal ikke synse så mye. Men kjipt at dette garantert kommer til å forsterke de mange fordommene mot Hip-Hop blant folket. Jeg har lest gjennom en del av kommentarene til det blogginnlegget og Herregud. Endret 25. desember 2011 av Empathy Lenke til kommentar
coyoteulf Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Hvis jenta var for full kan det tenkes det ble utnyttet av de på scenen. Jeg var ikke der og har kun hørt «hva» som har skjedd, så jeg sier ikke hun ble utnyttet, men det er en mulighet spesielt hvis hun var drita. En mann som kler seg naken på en scene = blotter, en kvinne som kler seg naken på en scene = utnyttet? Er det slik å forstå? 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 En mann som kler seg naken på en scene = blotter, en kvinne som kler seg naken på en scene = utnyttet? Er det slik å forstå? Nå er du bare teit. Hvis du ikke forstår forskjellen på å blotte seg og å bli utnyttet har du større problemer enn vi her på forumet kan hjelpe deg med å komme over. Prøv på nytt, hvis du er interessert i en seriøs diskusjon. Lenke til kommentar
coyoteulf Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 En mann som kler seg naken på en scene = blotter, en kvinne som kler seg naken på en scene = utnyttet? Er det slik å forstå? Nå er du bare teit. Hvis du ikke forstår forskjellen på å blotte seg og å bli utnyttet har du større problemer enn vi her på forumet kan hjelpe deg med å komme over. Prøv på nytt, hvis du er interessert i en seriøs diskusjon. Jeg prøver å forstå hvorfor du mener at en mann som kler seg naken på en scene er en blotter, mens en kvinne som gjør det samme blir utnyttet. Men jeg skjønner at du ble satt fast av denne meget kurante sammenligningen. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Jeg prøver å forstå hvorfor du mener at en mann som kler seg naken på en scene er en blotter, mens en kvinne som gjør det samme blir utnyttet. Jeg har ikke nevnt verken menn eller blottere i mine innlegg (foruten det siste), så hvorfor påstår du jeg mener slikt? Lenke til kommentar
coyoteulf Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Jeg prøver å forstå hvorfor du mener at en mann som kler seg naken på en scene er en blotter, mens en kvinne som gjør det samme blir utnyttet. Jeg har ikke nevnt verken menn eller blottere i mine innlegg (foruten det siste), så hvorfor påstår du jeg mener slikt? Du mener visst at denne jenta som kasta klærne på scenen på et eller annet vis skal kunne ha blitt utnyttet. Og jeg sliter med å forstå hvordan en person som faktisk utfører en kriminell handling helt for egen maskin skal kunne ha blitt utnyttet. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Så om en dame kommer bort til meg, og ber meg kle av henne, blir dette regnet som voldtekt? Hvis hun er overstadig beruset (les: drita) blir saken noe annet. Mange mener jenta det er snakk om var full, men vet ikke om det har blitt «bekreftet». Så det å være "drita" er plutselig en unnskyldning for sine egne handlinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå