checkpointmarker Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Hei! takk for att du leser. Mitt "problem" er ny pc. Eg skal kjøpe ny pc til våren, (konfirmasjon) men trenger litt hjelp til valg av komponenter. Eg vil ha mest for pengene, billig(rundt 7000kr). Laget for gaming: COD, battlefield, Minecraft, skyrim, og de andre gode spillene Eg har sett litt på komplett sine ferdig-pc-er, men litt lite utvalg av komponenter for å få så billig og bra som mulig. Kan kjøpe på både komplett og MPX. men ikkje begge... Har sett ein del på Intel i5-2500/i5-2500k. Sjermkort blir det vanskligeste. Flott om du kan lage ein "pakke" med komponenter. (liste over komponenter som KREVEST for at pcn skal kjøre. PSI, Hovedkort, Prosessor, sjermkort, ram, osv) Grunnen for att eg begynner så tidlig er at eg skal ha den kort tid etter konfirmasjonen, og vil vere klar med delevalg. Ikkje inkluder windows7 da eg har ein defekt laptop med windows 7-64bit serial. Trenger heller ikkje inkludere utstyr som tastatur, mus, sjerm osv. MEN kan godt inkludere trådløst nettverkskort. Du kan og tipse meg om kabinett, men eg trur at eg har funne det eg vil ha:) Endret 22. desember 2011 av checkpointmarker Lenke til kommentar
greenman Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Ikkje inkluder windows7 da eg har ein defekt laptop med windows 7-64bit serial. Hvis du tenker på Windos-lisensen som fulgte med PCen kan ikke denne brukes om igjen. Men om du har en retail-lisens er det bare å kjøre på 2 Lenke til kommentar
checkpointmarker Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 Ikkje inkluder windows7 da eg har ein defekt laptop med windows 7-64bit serial. Hvis du tenker på Windos-lisensen som fulgte med PCen kan ikke denne brukes om igjen. Men om du har en retail-lisens er det bare å kjøre på Ja det er retail-lisens. Orginalt på pcen var Windows Vista. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Den er grei. Ville uansett ventet med å velge komponenter til AMDs 7000-serie kommer på nyåret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå