theGunner76 Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Trenger hjelp av noen skikkelige geeks Dette har jeg: en htc magic telefon uten mulighet for trådløs tethering (heller ingen app's der ute jeg kan bruke på denne *#%# telefonen) en asus 1215n laptop med win 7 en ipad 2 uten 3g Det jeg vil er å benytte 3g'n på telefonen via laptopen til ipaden. Jeg kan dele 3g nettverket fra telefonen til laptopen via kabel, men klarer jeg å lage et ad-hoc nettverk ut av dette slik at ipaden kan koble seg opp? Når jeg lager "vanlig" ad-hoc nettverk fra kontrollpanelet finner ipaden dette, men får ikke koblet seg opp til internett, selv om laptopen er koblet opp via kablet 3g fra telefonen på forhånd takk Lenke til kommentar
JAH Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Prøv denne på laptopen. Endret 22. desember 2011 av janaha Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Det er jo bare å google: htc magic tethering wifi Da finner du flere løsninger, som gir deg internett trådløst fra telefonen til de to andre enhetene. Behøver du root, så se her: http://www.jayceooi.com/2011/12/19/download-superoneclick-1-click-to-root-android-device/ Endret 22. desember 2011 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 23. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2011 rooting av telefonen blir nok ikke ett alternativ med det første og som eneste mulighet for å gjøre magic om til hotspot, må jeg konsentrere meg om pc'en Connectify skal sjekkes ut... takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå