king_pedersen Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Jeg lurer på hvor man får tak i ikonene som er på brukerprofilen? Takk Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Trykk på Profil så ruller du helt nederst, der ser du det står: Link til en Avatar på en annen nettside Der legger du inn linken til bildet du ønsker å ha...pass på størrelsen Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Trykk på Profil så ruller du helt nederst, der ser du det står: Link til en Avatar på en annen nettside Der legger du inn linken til bildet du ønsker å ha...pass på størrelsen det visste jeg jo, men lurte på om dere der ute har noen linker til slike sider med sånne ikoner???? Lenke til kommentar
xEbo Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Trykk på Profil så ruller du helt nederst, der ser du det står: Link til en Avatar på en annen nettside Der legger du inn linken til bildet du ønsker å ha...pass på størrelsen det visste jeg jo, men lurte på om dere der ute har noen linker til slike sider med sånne ikoner???? lol? det er vanlige bilder. f.eks bilde av deg, men igjen, pass på størrelsen (jeg har ingen for jeg gidder ikke ;P ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå