Tyah Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Hei! Jeg har vært så heldig og fått Iphone 4s til jul. Det står at jeg ikke kan bruke abbonomentet før 3 januar 2012. da skifter abbonomentet mitt fra telenor til netcom. Betyr det at jeg ikke kan bruke mobilen før den tid heller? Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Den er kjøpt med abonnement hos Netcom? I så fall kan du ringe dem og be dem låse opp telefonen, de gjør det gratis så lenge man ikke bryter bindingen på abonnementet. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Hei! Jeg har vært så heldig og fått Iphone 4s til jul. Det står at jeg ikke kan bruke abbonomentet før 3 januar 2012. da skifter abbonomentet mitt fra telenor til netcom. Betyr det at jeg ikke kan bruke mobilen før den tid heller? Det går fint. Jeg brukte min telefon 1 uke før jeg kunne bruke abbonementet. Eneste forskjell er at du ikke kan ringe, sende/motta sms og bruke mobildata. Bare å laste ned med apps eller hva enn du skal bruke den til. Alt dette avhenger at du har et micro-sim du kan putte i, trenger ikke å vere aktivt til å sms, ringe og mobildata, bare det fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå