gressiman Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Hei. I går leverte jeg bien på verksted fordi den er tungstartet når motoren er varm. Jeg fikk en fastpris på hva det ville koste å kjøre en diagnose test for å se hva som var gale, og hva det ville koste å skifte temperatursensoren på bilen da det etter all sannsynlighet var den som var gåen. Noen timer senere kunne jeg hente bilen med beskjed om at diagnosetesten ikke hadde vist noen feil på temperatursensoren, men de hadde skiftet den likevel. Jeg kjørte bien i fem minutter til den ble varm, og den var like tungstartet som ør. Er dette lov? Skal jeg betale for at de skiftet en del som faktisk ikke er ødelagt, og som det ikke en gang kom opp feilmelding på? NB: Kan nevnes at de fikk opp feilmelding på en annen ting som ville kostet omtrent det samme å skifte. Burde de ikke skiftet dette i stedetfor da? Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 De burde heller ha byttet den feilen som kom opp på diagnosen istedenfor en feil som ikke kom opp. Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 reis bare inn på verkstedet og si at de skiftet en del de ikke visste var ødelagt, men feilen er der enda. så dette vil du ikke betale for siden du kun ba om en diagnose test. hvilken bil er det? ikke en eldre merce vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå