Gå til innhold

Skyrim støtter omsider mer minne (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

320timer+, krasjer overalt. Noen ganger hender det at vis NPC'er går forbi meg på veien så krasjer det vær eneste gang. Står jeg deimot stilt mens de går forbi går det greit. prøve jeg å reise til Markath Underkeep krasjer det vær eneste gang.

Det spillet har enormt med feil.

Lenke til kommentar

Spillet krever 256MB minne på PS3, og har anbefalt 4GB minne på PC, og nå skal det altså bruke enda mer?

Bethesda er udugelige...

Tror ikke helt du har forstått hva dette handler om. Frem til nå har spillet kun støttet opp til 2GB på PC, og har aldri brukt mer (med mindre du har installert den uoffisielle modden som fikser dette). Nå støtter omsider spillet spillet opp til 4GB RAM, og ytelsen blir dermed bedre, samt at spillet ikke krasjer lenger (for de fleste) og lilla teksturer er en saga blått.

Jeg trodde hele poenget med PC-gaming var at man skulle ha mulighet til å presse et spill (og dermed også ens egen PC) til det aller ytterste. Hvordan er det da en NEGATIV ting at spillet nå tillater bruk av mer minne?

Det virker egentlig som at du bare sutrer over Skyrim ved enhver anledning du får, til tross for at du ikke har snøring på hva det er du sutrer om. Du har bare bestemt deg for å hate Skyrim, og alle nyheter som da kommer ut angående dette spillet blir da automatisk sett på som piss og dritt.

Prakteksempelet er jo denne posten som du skriver her her, og for ikke å snakke om hele tråden du lagde tidligere, hvor du gjorde små flisespikkeriklager om til massive feil som liksom gjorde Skyrim "uspillbart". Skjerp deg. Spillet er ikke perfekt, og det har uakseptabelt mange bugs... men du tar i vel hardt når du til enhver anledning skal sutre og bære deg over dette spillet. Vi forstår det, du liker ikke Skyrim. Det er greit! Men du kan i det minste holde tunga rett i munnen, og faktisk kritisere spillet på relevante punkter når du først skal begynne å vri deg, i stedet for disse dumme, usanne anklagene som ikke har noe med virkeligheten å gjøre.

Endret av Hr. Jenssen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spillet krever 256MB minne på PS3, og har anbefalt 4GB minne på PC, og nå skal det altså bruke enda mer?

Bethesda er udugelige...

Vi har hørt at du ikke liker Skyrim... du har laget en tråd om det, og måten du oppfører deg der er tragisk. Du oppfører deg som en 7 åring, vær så snill... grow up. :)

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...