sedsberg Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Japps. Skyrim har plutselig begynt å bugge en del. Tar det som et tegn på at det er oppdatert. Lenke til kommentar
GenRabbit Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 320timer+, krasjer overalt. Noen ganger hender det at vis NPC'er går forbi meg på veien så krasjer det vær eneste gang. Står jeg deimot stilt mens de går forbi går det greit. prøve jeg å reise til Markath Underkeep krasjer det vær eneste gang. Det spillet har enormt med feil. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Eneste plagsomme jeg har merka er en hakkebug. Plutselig etter å ha spilt en 15-30 minutter får jeg ikke mer enn ca. 5 fps. Alt+tab-er ut til windows og tilbake så går alt helt silkemykt igjen. Snåålt... Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 en så stor utvikler som bethesda skal ihvertfall ha et 90%-95% buggfritt spill på release. Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Spillet krever 256MB minne på PS3, og har anbefalt 4GB minne på PC, og nå skal det altså bruke enda mer? Bethesda er udugelige... 2 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 (endret) Spillet krever 256MB minne på PS3, og har anbefalt 4GB minne på PC, og nå skal det altså bruke enda mer? Bethesda er udugelige... Tror ikke helt du har forstått hva dette handler om. Frem til nå har spillet kun støttet opp til 2GB på PC, og har aldri brukt mer (med mindre du har installert den uoffisielle modden som fikser dette). Nå støtter omsider spillet spillet opp til 4GB RAM, og ytelsen blir dermed bedre, samt at spillet ikke krasjer lenger (for de fleste) og lilla teksturer er en saga blått. Jeg trodde hele poenget med PC-gaming var at man skulle ha mulighet til å presse et spill (og dermed også ens egen PC) til det aller ytterste. Hvordan er det da en NEGATIV ting at spillet nå tillater bruk av mer minne? Det virker egentlig som at du bare sutrer over Skyrim ved enhver anledning du får, til tross for at du ikke har snøring på hva det er du sutrer om. Du har bare bestemt deg for å hate Skyrim, og alle nyheter som da kommer ut angående dette spillet blir da automatisk sett på som piss og dritt. Prakteksempelet er jo denne posten som du skriver her her, og for ikke å snakke om hele tråden du lagde tidligere, hvor du gjorde små flisespikkeriklager om til massive feil som liksom gjorde Skyrim "uspillbart". Skjerp deg. Spillet er ikke perfekt, og det har uakseptabelt mange bugs... men du tar i vel hardt når du til enhver anledning skal sutre og bære deg over dette spillet. Vi forstår det, du liker ikke Skyrim. Det er greit! Men du kan i det minste holde tunga rett i munnen, og faktisk kritisere spillet på relevante punkter når du først skal begynne å vri deg, i stedet for disse dumme, usanne anklagene som ikke har noe med virkeligheten å gjøre. Endret 23. desember 2011 av Hr. Jenssen 2 Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Helt fantastisk at vi får lov til å bruke opptil 4GB ram nå, burde nominere Bethesda for enda en "GOTY". Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) Spillet krever 256MB minne på PS3, og har anbefalt 4GB minne på PC, og nå skal det altså bruke enda mer? Bethesda er udugelige... Vi har hørt at du ikke liker Skyrim... du har laget en tråd om det, og måten du oppfører deg der er tragisk. Du oppfører deg som en 7 åring, vær så snill... grow up. Endret 24. desember 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 (endret) Uff... enda en ny bug. Går ikke an å lære shouts lengre. Bare beskjed om at man trenger dragon souls. Håper den blir fiksa snart. Man er ikke avhengig av shouts for å klare spillet? Endret 24. desember 2011 av sedsberg Lenke til kommentar
grusisalaten Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Uff... enda en ny bug. Går ikke an å lære shouts lengre. Bare beskjed om at man trenger dragon souls. Håper den blir fiksa snart. :(Man er ikke avhengig av shouts for å klare spillet? ... du trenger dragon souls. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Uff... enda en ny bug. Går ikke an å lære shouts lengre. Bare beskjed om at man trenger dragon souls. Håper den blir fiksa snart. :(Man er ikke avhengig av shouts for å klare spillet? ... du trenger dragon souls. Og de har jeg nok av. Men fant feilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå