razh0r Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Dette er sikkert ett ganske dumt spørsmål, men jeg prøver alikevel.. Lurer på om det koster penger å ta imot e-poster på mobil, f-eks hvis jeg sender en e-post med en midi-fil til min mobil, vil det da bli gratis for meg? Isåfall er det en bedre måte enn å wap'e for å få tak i ringetoner på.. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Det skal (i teorien i alle fall) ikke koste noe, og jeg er ganske sikker på at det ikke gjør det. Lett å finne ut though, bare sjekke saldo før og etter mottakelse, eller bare ringe kundeservice. Men - som sagt - er veldig sikker på at det ikke koster deg et øre å motta. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Det skal (i teorien i alle fall) ikke koste noe, og jeg er ganske sikker på at det ikke gjør det. Lett å finne ut though, bare sjekke saldo før og etter mottakelse, eller bare ringe kundeservice. Men - som sagt - er veldig sikker på at det ikke koster deg et øre å motta. Det koster å mota å sende E-post...det går gjemom GPRS...men det er ikke mye... Kommer ann på hvor mye data du skal sende å mota.. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Hvis jeg for eksempel skal ha en midi-fil og skriver inn URL (http://www.home.no/tcbraseth/millencolin-nocigar.mid) Vil det bli billigere enn å motta filen i e-post? Koster det akkurat like mye kanskje? Lenke til kommentar
Ze0s Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 det vil bli billigere å skrive inn adressen. grunnen er at når man sjekker epost sender man litt tekst: user brukernavn pass passord list retr osv.. gode gamle telnet Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 Takker for svar, og her er ett annet spørsmål.. Blir det gratis å sende MMS til E-Post når det er gratis mms kampanje i august? Eller gjelder det bare for mobil til mobil? Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 Gratis uansett om du sender til en mail-adresse eller en annen mobil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå