Gå til innhold

Deres GF4MX440 frekvens... Nå med bilder av RAMsinks!


|okk^ay

Anbefalte innlegg

ok, jeg bruker den siste driveren som er kommet ut.. husker ikke akkurat hvilken.....

 

 

Sikkert samma driveren som meg.

Kan ikkje sjå at du har posta noen 3dmark2001-score?

3dmark2001 er som sagt cpu-avhengig, så noke av grunnen til at eg har scora så bra er nok at cpuen blir kjørt som 11,5X200( 2,3Ghz) Som er noe sånt som en XP3300.

 

Men har ikkje peiling på hvor stor forskjellen er mellom f.eks xp1800 og xp3300 i 3dmark2001.

 

Noen som har peil på dette?

 

har ikke lagt ut resultatet enda!! men har en xp2000 (2100?) skal lege det snart

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har ikke lagt ut resultatet enda!! men har en xp2000 (2100?) skal lege det snart

 

Det er nok helt sikkert en xp2000, for xp2100 kjørte på 1733Mhz.

 

Gleder meg til å sjå resultata dine.... :D

 

kan stemme det at jeg har en XP 2000, kjøleren klarer maks xp 2700 og ved load så ligger tempen på 60 grader!!!

 

Har tenkt til å finne ut av resultatene så de kommer nok litt senere i dag... men dette er med et MX420......

Lenke til kommentar
fikk bare 3800 poeng i 3dmark selv når jeg hadde overklokket det.. men jeg skal ha nytt 3d kort .....

 

Hmm Så rart du får så lite da, klokke det ned og prøve 3dmark igjen..

Er ikkje skadelig å klokke det opp så lenge du ikkje får artifacts og sånn..

 

Eg også har litt problem med varme på cpu..

På dagtid ligg den rundt 60 grader på full load.

Men det er vel kanskje ikkje så rart når eg bruker MIST Silent Twin, den er IKKJE designa for slike cpuar..

 

Skal ha meg ny kjøler når eg får råd.

Og samma med Skjermkort, men det er jo gøy å leike seg med det gamle så lenge..

Sjøl kor gammelt det er, så har ikkje eg hadde noken problem med å få inn spel...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

hmm...merker dere mye i 3dmark scoren når dere klokka gf4mx 440 ? lånte et til en kompis og klokka det ganske mye, men fikk kanskje 20 mere i 3dmark 01.... leste også en test på hw.no der de også prøvde og klokke et gf4mx kort...og de fikk heller ikke noe serlig ytelses forskjell.... :shrug:

Lenke til kommentar
hmmmmm, ingen som klarer å slå 3dmark-scoren min?

Den er vel ikkje så bra?

bare å sjekke på FutureMark det da..!

 

EDIT: "Verdensrekorden" for mx 440 er 11960 poeng.. hehe.. du har LITT igjen.

Ja, seff er det det, men eg tenkte her på forumet da, har ikkje lagt so mykje sjel i klokkinga. Har Foresten sett at Arne Anka har et GF4MX-prosjekt på gang...

 

 

hmm...merker dere mye i 3dmark scoren når dere klokka gf4mx 440 ? lånte et til en kompis og klokka det ganske mye, men fikk kanskje 20 mere i 3dmark 01.... leste også en test på hw.no der de også prøvde og klokke et gf4mx kort...og de fikk heller ikke noe serlig ytelses forskjell.... 

 

Husker ikkje heilt kor stor auke eg hadde, men den var ikkje så verst, men med forbedre kjøling vil eg nok klare å tyne enda fleire poeng ut..

Endret av TonyMontana
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...