Gå til innhold

Deres GF4MX440 frekvens... Nå med bilder av RAMsinks!


|okk^ay

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Hehe, nå kjører jeg 365/710. Dog bare 4129 3dmark =( Hva bør jeg gjøre for å få bedre score?

Pc specs:

AMD XP 2400+@2500+ (J*vla dritt-HK)

512mb TwinMOS m. Winbond

Nevnte søppel-gfx kort

Søple-hk fra MSI (Hadde ikke råd til nytt, måtte ha moped) (KT2 Combo)

 

Du må klokke ned , med det kortet fikk jeg 7k i 3dmark .

Men jeg fikk mindre da jeg klokket det for høyt .

Lenke til kommentar
Hva er deres? Jeg kan da vel ikke ha verdens høyeste? Med teip og biltema-vifte (originalribba har ikke vifte) får jeg 365/690... og engine går ikke høyere. Jeg bruker btw PowerStrip, er det noe bedre prog som går høyere på engine på et GF4MX440? Takker for svar..

 

har GF 4 Mx420 og kan ha maks 332mhz på core.. og 443mhz på ram.. bruker også powerstrip.. Hvis du har dratt den pilen helt opp til tops så har du overklokket maks.... da kan du ikke overklokke mer, mener jeg da.. :shrug:

Lenke til kommentar
I morra skal jeg sage til ribber på RAM-brikkene og da blir jo det litt bedre frekvens på de. Så får jeg se. Den biltema-vifta lager btw 40dB støy og blåser masse luft. (Satt på en PII ribbe jeg kjøpte for å lage ribber til rammen.)

 

har også noen kjølere som jeg skal lime!!! på... MEN 40 DB?? he he, kjøpte også en vifte fra biltema men den støyer ikke så MYE.. Se på side 27 i biltema katalogen se etter 60x60x25mm, den bråker bare 32db.. Den vifta har jeg skrudd på med noen litt lange skruer.. funka akkurat som orginal!! satte en noise koiller på den og en vifte til... Og støyen ble borte.. :D:D

Lenke til kommentar
I morra skal jeg sage til ribber på RAM-brikkene og da blir jo det litt bedre frekvens på de. Så får jeg se. Den biltema-vifta lager btw 40dB støy og blåser masse luft. (Satt på en PII ribbe jeg kjøpte for å lage ribber til rammen.)

 

har også noen kjølere som jeg skal lime!!! på... MEN 40 DB?? he he, kjøpte også en vifte fra biltema men den støyer ikke så MYE.. Se på side 27 i biltema katalogen se etter 60x60x25mm, den bråker bare 32db.. Den vifta har jeg skrudd på med noen litt lange skruer.. funka akkurat som orginal!! satte en noise koiller på den og en vifte til... Og støyen ble borte.. :D:D

Kjøp SECC-II ribba du.. den vifta bråker noe j*velig :S

Lenke til kommentar
I morra skal jeg sage til ribber på RAM-brikkene og da blir jo det litt bedre frekvens på de. Så får jeg se. Den biltema-vifta lager btw 40dB støy og blåser masse luft. (Satt på en PII ribbe jeg kjøpte for å lage ribber til rammen.)

 

har også noen kjølere som jeg skal lime!!! på... MEN 40 DB?? he he, kjøpte også en vifte fra biltema men den støyer ikke så MYE.. Se på side 27 i biltema katalogen se etter 60x60x25mm, den bråker bare 32db.. Den vifta har jeg skrudd på med noen litt lange skruer.. funka akkurat som orginal!! satte en noise koiller på den og en vifte til... Og støyen ble borte.. :D:D

Kjøp SECC-II ribba du.. den vifta bråker noe j*velig :S

 

Kjøp SECC-II ribba??

 

hvilken er det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...