Niklasp Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Oppdatering til Galaxy SII og Note kommer i begynnelsen av 2012. Snart får flere Samsung-mobiler ICS Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Kan ikke si at artikkelen var så fyldig at det gjør noe. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 We know you have been waiting and we're thrilled today to announce that we'll start serving Android 4.0 Ice Cream Sandwich to GALAXY Note and GALAXY S II in the first quarter of 2012. In addition, other ICS-upgradable GALAXY devices include GALAXY S II LTE, GALAXY R, GALAXY Tab 10.1, GALAXY Tab 8.9, GALAXY Tab 7.7 and GALAXY Tab 7.0 Plus. Separate announcements on details of the OS update will be made soon, so stay with us on our Facebook & Twitter communities for more updates! Jau.. Tok meg 2 min å finne. Ikke imponert over bruk av kilder i denne artikkelen. Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Gleder meg! :-D Har SII, synes at den er kjempe god, og med ICS så forventer jeg at jeg blir enda mer imponert :-) Er det noen som vet om 2.3.6 kommer til SII? Leste om det for litt siden, men har ikke sett noen på oppdateringsprogrammet på selve mobilen, har ikke testet via kies enda. Lenke til kommentar
Mikkn Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Har prøvd ICS og det virker veeldig smooth, men developer releasene på XDA er litt for ustabile til hverdagslige bruk akkurat nå så det beste er nok å vente til Samsung lanserer. Gleder meg som bare det! Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 så bare de nye toppmodellene? hvorfor? Lenke til kommentar
Nissenakke Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Så Samsung dropper allerede støtten til Galaxy S (i9000)? Skuffende - dette var toppmodellen for bare et år siden, og den burde da være mer enn kjapp nok til å støtte ICS. Rootet mobilen tidligere i år for å få installerte Voodoo-driverne for lyd, så da er det vel på tide å bytte til en ROM som støtter ICS etter hvert også, hvis det kommer. Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Så Samsung dropper allerede støtten til Galaxy S (i9000)? Skuffende - dette var toppmodellen for bare et år siden, og den burde da være mer enn kjapp nok til å støtte ICS.Rootet mobilen tidligere i år for å få installerte Voodoo-driverne for lyd, så da er det vel på tide å bytte til en ROM som støtter ICS etter hvert også, hvis det kommer. Ironisk siden den har ca. klin lik innmat som Nexus S, som allerede har fått sin oppdatering. Siden hardwaren er såppass lik skal du ikke se bort i fra at Galaxy S blir en av de første med fullt fungerende custom-ROM av ICS. @artikkel: NFC-støtte? NFC støttes allerede av Gingerbread, men forutsetter såklart at telefonen har en chip for slikt. Det er vel de færreste eiere av Galaxy S2 som har modellen med NFC-chip (i9101) Endret 22. desember 2011 av Dummst Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) We know you have been waiting and we're thrilled today to announce that we'll start serving Android 4.0 Ice Cream Sandwich to GALAXY Note and GALAXY S II in the first quarter of 2012. In addition, other ICS-upgradable GALAXY devices include GALAXY S II LTE, GALAXY R, GALAXY Tab 10.1, GALAXY Tab 8.9, GALAXY Tab 7.7 and GALAXY Tab 7.0 Plus. Separate announcements on details of the OS update will be made soon, so stay with us on our Facebook & Twitter communities for more updates! Jau.. Tok meg 2 min å finne. Ikke imponert over bruk av kilder i denne artikkelen. Hva snakker du om? Endret 22. desember 2011 av LHUS Lenke til kommentar
laurell Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 We know you have been waiting and we're thrilled today to announce that we'll start serving Android 4.0 Ice Cream Sandwich to GALAXY Note and GALAXY S II in the first quarter of 2012. In addition, other ICS-upgradable GALAXY devices include GALAXY S II LTE, GALAXY R, GALAXY Tab 10.1, GALAXY Tab 8.9, GALAXY Tab 7.7 and GALAXY Tab 7.0 Plus. Separate announcements on details of the OS update will be made soon, so stay with us on our Facebook & Twitter communities for more updates! Jau.. Tok meg 2 min å finne. Ikke imponert over bruk av kilder i denne artikkelen. Hva snakker du om? Artikkelen innhold svært liten info til å begynne med, derfor ble det litt whining her.. Lenke til kommentar
gspott Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Trenger man å ha side opp og side ned da? Jeg ordker ikke leite rundt etter nyttig info når man kan få det "meste" her feks. Jeg har da annet å bedrive tiden med. Syntes folk klager på alt jeg. 1 Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 But will it lagg? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 vil det komme ics UTEN touchwiz på Note? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Offisielt fra Samsung? Not likely. Fra devs? Garantert. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Bedre nettleser er ikke å forakte, for den som følger med S2 er ikke noe bra i forhold til andre alternativ. Det jeg håper mest på av features er en måte for å slå av og på roaming kjapt uten og måtte rote seg igjennom masse menyer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg