Gå til innhold

Verste film ever?

QWERTY123123

Anbefalte innlegg

Killer Klowns From Outer Space (1988), den var skummel den :D

Noen som har sett den? I så fall: var poenget at den skulle være skummel eller at den skulle være morsom?

Jeg syns den var morsom, men så den gangske sent, muligt bare meg som var overtrøtt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The Ring var ganske bra, men jeg ble skuffa av The Exorcist (skumleste filmen noensinne blah blah). Den filmen som har skremt meg mest må være Stephen King's IT, som jeg så alene midt på natta når den gikk på TVNorge en gang for mange herrens år siden. Den var totalt digg, satte hårene på ende og helte isvann nedover ryggen på en måte som få filmer har klart å gjøre etter...

Må legge til at det var første gangen jeg så en skikkelig skrekkfilm, og det var den opplevelsen som fikk meg til å digge skrekkfilmer :woot:

Lenke til kommentar
The Ring var ganske bra, men jeg ble skuffa av The Exorcist (skumleste filmen noensinne blah blah). Den filmen som har skremt meg mest må være Stephen King's IT, som jeg så alene midt på natta når den gikk på TVNorge en gang for mange herrens år siden. Den var totalt digg, satte hårene på ende og helte isvann nedover ryggen på en måte som få filmer har klart å gjøre etter...

Må legge til at det var første gangen jeg så en skikkelig skrekkfilm, og det var den opplevelsen som fikk meg til å digge skrekkfilmer :woot:

boka er bedre :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...