QWERTY123123 Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Hei! Har bare max lyst til å se en skikkelig nifs film nå! Men, jeg vet ikke helt hvilken ; P Så derfor spør jeg; HVA ER DEN VERSTE OG MEST SCARY FILMEN NOENSINNE? : ) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Foreslår The Excorcist jeg.. aldri vært så redd i hele mitt liv Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 hvis du ikke har hørt noe om den ja.. the ring skulle visst også være skummel eller scream 1-3 og I know what you did last summer 1-2 Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 The Ring var skummel en gang i hele filmen. Blairwitch project derimot. DEN var skummel :oops: Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 synes the ring var litt skummel.. men liker ikke skrekk filmer så alt for godt uansett.. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Blair Witch Poject og The Exorcist er ganske skumle ja. The Shining er også verdt å se. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg fatter ikke at folk syntes at Exorcisten er noe skummel film! ingen av de jeg kjenner syntes den er skummel en plass! ikke jeg heller Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Blair Witch Poject skummel? Det er jo bare en masse dumme unger på telt-tur. Selv synes jeg Event Horizon er litt spooky :wink: Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Blair Witch Poject skummel? Det er jo bare en masse dumme unger på telt-tur. Selv synes jeg Event Horizon er litt spooky :wink: Helt enig. Den filmen var dårlig og ikke noe skummel! Thirteen ghost var ganske skummel. Men har noen av dere sett Det Spøker på tv norge? Jeg vet at det var en serie og ikke en film. Men jeg bare spør for det var utrolig skummelt! Men de har sluttet og sende det! Vet noen hvor man kan få tak i det spøker seriene? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 "Very bad things" som Peter Jackson har laget. Har ikke sett hele, bare begynnelsen, men er litt blodig, jah. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Blair Witch Poject var skummel førsta gang man så den .. men etter det bla den lame "Very Bad Things" laget av Peter Berg og er en komedie med Cameron Diaz i hovedrollen .. den går på tvnorge i gang i månden .. nesten mend sa gammle peter jackson filmene (Braindead og Bad taste, filmene som gjorde at han nesten mistet retighetene til ringenes herre ) er mer morsome enn skummle Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 syns verken The ring / Ringu, Blair witch project-filmene eller Eksorsisten var skumle.. i det hele tatt. husker en annen som jeg syns var litt småskummel.. The Omen, tror jeg det var (en unge som hadde en hyene som mor, som folk tuslet ut på en gravplass for å grave opp og noe greier). det er dog en stund siden jeg så den, så det kan godt være det var derfor den var skummel Lenke til kommentar
do'h Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 først finner du et gammet slitent hus, som knirker og bråker, så ser du Alien 1, Nighmare on Elm street filmen alt i stummene mørke helt alene. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Blair Witch Poject var skummel førsta gang man så den Og etter som jeg kun har sett den en gang så Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 alle filmer er skumle bare du ser den rett tidspungt ! så jeg fåreslår Mumidalen, der hufsa er med! Nei da. The Ring (ORG VER.) er litt bra! Lenke til kommentar
Danko Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Plan 9 From Outer Space Lenke til kommentar
QWERTY123123 Skrevet 17. august 2003 Forfatter Del Skrevet 17. august 2003 først finner du et gammet slitent hus, som knirker og bråker, så ser du Alien 1, Nighmare on Elm street filmen alt i stummene mørke helt alene. Vet det! Skal se den filmen som er nifsest på hytta neste helg ; ) Så ser jeg den som flest har nevnt : ] Hehe.. Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg syntes heller ikke Exorsisten eller Blair Witch var spesielt skummle. Når jeg så The Ring første gang, var den skummel. Men den må ses ALENE midt på natten. Av de jeg kommer på må jeg si at Villmark av Kristoffer Joner er den skummleste filmen jeg kommer på. Men som med alle skrekkfilmer må den ses alene, og mørkt. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg syntes heller ikke Exorsisten eller Blair Witch var spesielt skummle. Når jeg så The Ring første gang, var den skummel. Men den må ses ALENE midt på natten. Av de jeg kommer på må jeg si at Villmark av Kristoffer Joner er den skummleste filmen jeg kommer på. Men som med alle skrekkfilmer må den ses alene, og mørkt. Japp.. skrekk-filmer skal sees aleine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå