Gå til innhold

Verste film ever?

QWERTY123123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blair Witch Poject skummel? :lol: Det er jo bare en masse dumme unger på telt-tur.

Selv synes jeg Event Horizon er litt spooky :wink:

Helt enig. Den filmen var dårlig og ikke noe skummel!

Thirteen ghost var ganske skummel. Men har noen av dere sett

Det Spøker på tv norge? Jeg vet at det var en serie og ikke en film.

Men jeg bare spør for det var utrolig skummelt! Men de har sluttet og sende det! :grumpy: Vet noen hvor man kan få tak i det spøker seriene?

Lenke til kommentar

Blair Witch Poject var skummel førsta gang man så den .. men etter det bla den lame

"Very Bad Things" laget av Peter Berg og er en komedie

med Cameron Diaz i hovedrollen .. den går på tvnorge i gang i månden .. nesten

mend sa gammle peter jackson filmene (Braindead og Bad taste, filmene som gjorde at han nesten mistet retighetene til ringenes herre :D )

er mer morsome enn skummle

Lenke til kommentar

syns verken The ring / Ringu, Blair witch project-filmene eller Eksorsisten var skumle.. i det hele tatt.

husker en annen som jeg syns var litt småskummel.. The Omen, tror jeg det var (en unge som hadde en hyene som mor, som folk tuslet ut på en gravplass for å grave opp og noe greier). det er dog en stund siden jeg så den, så det kan godt være det var derfor den var skummel :)

Lenke til kommentar

Jeg syntes heller ikke Exorsisten eller Blair Witch var spesielt skummle. Når jeg så The Ring første gang, var den skummel. Men den må ses ALENE midt på natten.

Av de jeg kommer på må jeg si at Villmark av Kristoffer Joner er den skummleste filmen jeg kommer på. Men som med alle skrekkfilmer må den ses alene, og mørkt.

Lenke til kommentar
Jeg syntes heller ikke Exorsisten eller Blair Witch var spesielt skummle. Når jeg så The Ring første gang, var den skummel. Men den må ses ALENE midt på natten.

Av de jeg kommer på må jeg si at Villmark av Kristoffer Joner er den skummleste filmen jeg kommer på. Men som med alle skrekkfilmer må den ses alene, og mørkt.

Japp.. skrekk-filmer skal sees aleine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...