1i1i1i1i1 Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Hei! Jeg skulle til å installere Battlefield 3 nå, men så må jeg lage en Origin konto. Det er greit, men det kommer opp at de fant en konto med E-posten min. Har testet to mail adresser, men kom opp det samme på begge. Jeg har aldri laget konto hos Origin før, så det er litt rart. Det vil si jeg ikke kan spille BF3 ennå. Noen som vet problemet? Takker på forhånd. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Har du laget EA account før da? Prøv å logg inn/gjennopprett passord på Origin eller http://www.ea.com med mailen din. Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Har du laget EA account før da? Prøv å logg inn/gjennopprett passord på Origin eller http://www.ea.com med mailen din. Når jeg velger "glemt passord" så får jeg mail av Origin, men når jeg skriver inn den koden jeg får for å skifte passord, så kommer det bare opp "UGYLDIG E-POSTADRESSE ELLER ORIGIN ID" Jeg har sikkert laget en EA account før ja, men ikke origin. Endret 22. desember 2011 av 1i1i1i1i1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Har du laget EA account før da? Prøv å logg inn/gjennopprett passord på Origin eller http://www.ea.com med mailen din. Når jeg velger "glemt passord" så får jeg mail av Origin, men når jeg skriver inn den koden jeg får for å skifte passord, så kommer det bare opp "UGYLDIG E-POSTADRESSE ELLER ORIGIN ID" Jeg har sikkert laget en EA account før ja, men ikke origin. EA accounten er den samme som Origin tror jeg. Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2011 Har du laget EA account før da? Prøv å logg inn/gjennopprett passord på Origin eller http://www.ea.com med mailen din. Når jeg velger "glemt passord" så får jeg mail av Origin, men når jeg skriver inn den koden jeg får for å skifte passord, så kommer det bare opp "UGYLDIG E-POSTADRESSE ELLER ORIGIN ID" Jeg har sikkert laget en EA account før ja, men ikke origin. EA accounten er den samme som Origin tror jeg. Javel. Men hvorfor kommer det opp "UGYLDIG E-POSTADRESSE ELLER ORIGIN ID" når jeg skal skifte passord da? Jeg får heller lage meg en ny mail adresse og prøve med den. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Har du laget EA account før da? Prøv å logg inn/gjennopprett passord på Origin eller http://www.ea.com med mailen din. Når jeg velger "glemt passord" så får jeg mail av Origin, men når jeg skriver inn den koden jeg får for å skifte passord, så kommer det bare opp "UGYLDIG E-POSTADRESSE ELLER ORIGIN ID" Jeg har sikkert laget en EA account før ja, men ikke origin. EA accounten er den samme som Origin tror jeg. Javel. Men hvorfor kommer det opp "UGYLDIG E-POSTADRESSE ELLER ORIGIN ID" når jeg skal skifte passord da? Jeg får heller lage meg en ny mail adresse og prøve med den. Ja EA accounts blir/kommer til å bli til Origin accounts. Lage ny mail er nok lettest. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Det som var EA Store og EA Link er idag EA Origin. Så alle kontoer du tidligere har brukt hos EA er nå overført til Origin. Om noen år så har de kanskje et nytt navn på søppelet sitt, og da blir alle emailer og kontoer blir overført til. Etter at du har fått ordnet Origin må du ha konto hos Battlelog og da må du også installere plug-in for nettleseren din. Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Plug-in? Hvor finner jeg det? Installeres det av seg selv, når jeg installerer spillet? Holder på med installering nå. Måtte skifte mail, da gikk det.. Endret 22. desember 2011 av 1i1i1i1i1 Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Er du... Call of Duty gamer? :!: Het email adressen din noe sånt som [email protected]? Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2011 Er du... Call of Duty gamer? :!: Het email adressen din noe sånt som [email protected]? Hehe, nei jeg er ikke bare CoD gamer. Spilte endel før, men blir mest BF nå. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Høhø, prøvde bare å være morsom :!: Men spilte mye CoD før selv. Spilte MW, WaW og MW2, så ga jeg opp Activision og Call of Duty serien. Ble for lite fett i melka til melkekua etterhvert. Haha! :!: Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2011 (endret) Høhø, prøvde bare å være morsom :!: Men spilte mye CoD før selv. Spilte MW, WaW og MW2, så ga jeg opp Activision og Call of Duty serien. Ble for lite fett i melka til melkekua etterhvert. Haha! :!: Enig der, hehe. Melkingen drepte serien i mine øyne, men går i Black Ops av og til ennå. Synes det var det beste i serien. Endret 22. desember 2011 av 1i1i1i1i1 Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg klarte å holde meg unna Black Ops, heldigvis. Jeg gadd ikke å følge med, for jeg vet hvor avhengighetsskapende CoD er. Når jeg så RC bil killstreaken tenkte jeg to ting. Jævelig teit, men sinnsykt morro ^^ BF:3 er ikke så mye mindre avhenghetsskapende. Men det er ihvertfall nytt og spennende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå