AnonymDiskusjon Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Den 26 Mai iår gjorde jeg en dum ting, og den 16 November var jeg i retten og fikk ett års fengsel hvor tre av månedene gjøres betinget med en prøvetid på to år. Og nå har det gått 66 dager siden rettsaken og jeg lurte på når kommer soningsinkallesen? Blir gal av å vente og har prøvd å ringe Kriminalomsorgen men de påstår at de ikke har noe med det å gjøre. Er det noen som vet hvordan dette funger og når den eventuelt kommer?? Postet av anonym: 4272e0ff91d33141e9f645d44cc74130 1 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Fra 1. april 2010 overtok Kriminalomsorgen ansvaret for soningsinnkallelser, men det er fortsatt statsadvokaten/politiadvokaten som avgir fullbyrdelsesordre. Du bør derfor ta kontakt med politiet i første omgang for å høre om slik ordre er gitt og om saken er oversendt Kriminalomsorgen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2011 Fra 1. april 2010 overtok Kriminalomsorgen ansvaret for soningsinnkallelser, men det er fortsatt statsadvokaten/politiadvokaten som avgir fullbyrdelsesordre. Du bør derfor ta kontakt med politiet i første omgang for å høre om slik ordre er gitt og om saken er oversendt Kriminalomsorgen. Ok takk Postet av anonym: 4272e0ff91d33141e9f645d44cc74130 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå