kjelljosef Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Hei, jeg er litt usikker på hvorvidt dette er riktig forum men får bare gjøre et forsøk. Jeg har tittet litt på nettet etter opptakskort til pcen min som jeg tenkte å bruke med et videokamera. Kortet må være eksternt siden jeg skjelden bruker stasjonær pc og det må kunne kjøre hdmi med full hd 1080p. Jeg har enda ikke funnet noe brukbart på dette punktet. Grunnen til at jeg ser etter et slikt kort er et aldri så lite stop-motion prosjekt og trenger en form for overføring av video på lik linje med et webkamera. Det hadde vert fint med noen gode tips! På forhånd takk. Lenke til kommentar
arthon Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Du må opplyse hva slags kamera du bruker, og helst spec. på PC'n. Stop motion er jo et enkeltbilde opptak så en DSLR egner seg. Hvis du bruker et Canon DSLR så kan du koble det rett i PC'n og bruke EOS Utility programmet som følger med. Da kan du styre kamera fra PC'n og få alle bildene rett på PC'n + på minnekortet. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=634747#extra Er det noe sånt du mener? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå