Gå til innhold

Fra 22" til 24", noe vits ?

Hveding

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lyst på en 24" skjerm med skikkelig bra bilde kvalitet, å som funker godt til både spilling og filmer.. :)

Spiller spill som feks cs1.6, Call of duty mw3, Battlefield 3... Så er avhengi av rask responstid, å vil MÅ ha 1920*1080 oppløsning (Full HD).

Den skjermen jeg har nå, er ganske grei bilde kvalitet på, men jeg merker at det kunne vært MYE bedre kvalitet på bildet.. Den jeg har nå er en LG flatron 22" skjerm (Akkurat nå husker jeg ikke hele navnet på skjermen, men det ska jeg skrive inn her i morgen når jeg kommer hjem).

Denne skjermen betalte jeg da 1600kr før.

Men er det vits å gå fra 22" til 24", er forskellen stor ?

Men om jeg får en 24" med skikkelig bra bildekvalitet å som er kjempe bra til gaming bruk å se filmer på, å at prisen ikke overstiger 2000kr, så er det kjempe bra! :D

Men håper på å få en 24" med god bildekvalitet til rundt en 1000-1500kr, men regner med jeg må opp til 2000kr..

Håper noen har gode forslag til pc skjerm! :)

Har vært bra med en 120hz skjerm, ettersom at jeg ska kjøpe en SSD hard disk.

Men tviler på at man får tak i en 120hz skjerm til den prisen jeg påpeker til.

SSD + 120hz = <3

Takker for svar på forhånd.

Mvh Patrick.. !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på man får god spill skjerm til under 2000 kr, jeg kjøpte

BenQ 23,6" LED XL2410T og den var defekt, klarte ikke 120 hz i god kvalitet virket som en pins på DVI kabelen var defekt som ikke var tilfelle. Ga feil større rødpixcel.

Skjermkortet/kabelen virket.

Kjøpte så BenQ 23,6" LED XL2420T og den virket nesten perfekt bortsett fra bildene blir litt uskarpe på 120 hz i mitt tilfelle ser jeg nesten bildet beveger seg litt nærme skjermen, så det må være mye dårlig skjermer her i gården, så var jeg deg om du er intrisert i kvalitet er muligens den eller Samsung/Asus 3d skjerm bedre.

Angående DELL U2412M ville jeg ikke kjøpt den annen i butikk, så er retur mye enklere. Ikke gøy om nettbutikken tilbyr verken gratis retur frakt og samtidig pengene igjen og du må vente til slutten av januar hvis skjermen er defekt på ny skjerm.

Responstiden syns jeg personlig er litt dårlig, men ikke sikkert man merker det.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...