festen Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Etter at jeg har sett litt er jeg overbevist om at Santorum ikke har den minste mulighet. Egentlig er det mysterium hvorfor folk som uansett ikke har noen mulighet til å vinne overhodet stiller til valg. Ron Paul sliter med at økonomien bedrer seg. Gingrich har jeg heller ingen tro på. Han skifter for lett i hva han mener. Jeg burde ikke avskrive han siden Mccain har vunnet før, men egentlig er det kun Romney som ser ut til å ha et vinnende vesen av de som nå er aktive. Trolig blir det Obama mot Romney hvis ingen nye melder seg på. Uansett er det tapernes valg, det republikanerne har. Endret 6. januar 2012 av festen Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Etter at jeg har sett litt er jeg overbevist om at Santorum ikke har den minste mulighet. Egentlig er det mysterium hvorfor folk som uansett ikke har noen mulighet til å vinne overhodet stiller til valg. Det ligger mye penger bare i det å stille til valg. De bruker også enormt med penger, men det er stort sett andres penger de bruker. Og når de først har fått vist seg fram i nasjonale og regionale media, så åpner det dører etter endt kampanje også. Det finnes dessverre mange som liker det Santorum står for. Endret 6. januar 2012 av KarlRoger Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 McCain vant hovedsakelig nominasjonsvalget fordi at alle de "gode" kandidatene ikke ønsket å stille mot Obama eller Clinton. På grunn av lang og tro tjeneste i det republikanske parti fikk han derfor en del støtte internt i partiet som han er altfor liberal til normalt sett få. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå